Valentino ponovno odpira butik v Milanu: poglejte, kako so praznovali

Maison Valentino je 5. septembra 2025 uradno ponovno odprl svoj prenovljeni zastavni (flagship) butik na naslovu Via Monte Napoleone 20 v Milanu. Butik je bil začasno zaprt od leta 2022 zaradi večjih prenov in osvežitve, saj je ta lokacija skozi leta postala ena izmed glavnih točk luksuzne modne ponudbe v središču Milana.

Maison Valentino je 5. septembra 2025 uradno ponovno odprl svoj prenovljeni zastavni (flagship) butik na naslovu Via Monte Napoleone 20 v Milanu. Butik je bil začasno zaprt od leta 2022 zaradi večjih prenov in osvežitve, saj je ta lokacija skozi leta postala ena izmed glavnih točk luksuzne modne ponudbe v središču Milana.  

Prenovljeni prostor obsega več kot 1.170 kvadratnih metrov porazdeljenih čez tri nivoje. Ima dva ločena vhoda, eden namenjen ženski liniji, drugi moški, kar daje občutek razdelitve, a hkrati povezanosti obeh svetov mode.  

V ženskem delu je pritličje rezervirano za Valentino Garavani torbice in drobne usnjene izdelke, očala ter lepoto, nadstropje za žensko obutev in ready-to-wear, zgornje nadstropje pa namenjajo večernim oblekam. V tem zgornjem nivoju sta tudi dve zasebni sobi za bolj ekskluzivne predstavitve. Moški svet pa je dostopen prek posebnega vhoda ter vodi skozi kolekcije oblačil in dodatkov Valentino Garavani.  

Da bi praznovali odprtje, je Valentino vključil posebno gesto. Na 24. september so načrtovali customizacijo cvetličnega kioska, lociranega med ulicama Via Manzoni in Via Monte Napoleone, pri čemer so mimoidoči lahko prejeli šopke cvetov od cvetličnega umetnika Thierryja Boutemyja. Poleg tega so za odprtje ponudili ekskluzivne nove izvedbe torbic iz linije Valentino Garavani Vain, ki so bile na voljo izključno v milanski trgovini.

Kar zadeva ambient, si je Valentino prizadeval ohraniti uravnoteženost med eleganco in intimnostjo. Prenovljeni butik je opisan kot prostor, kjer arhitekturne linije ostajajo čiste, materiali pa mehki in lahki, da oblikujejo ravnovesje med strukturo in teksturo. Zavese so bile uporabljene kot mehki prehodi med prostori, ključni elementi ogledal dodajajo svetlost in poudarjajo detajle.  

Prenovljena milanska hiša Valentino je torej združila zgodovinsko identiteto z modernim dizajnom in slavnostnimi dekoracijami, ki so poudarile eleganco in pomene blagovne znamke v samem srcu modne prestolnice.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

V današnji epizodi podkasta SaMMozavestno smo poklepetali s priznanim chefom Igorjem Jagodicem. Kaj v...

Jacquemus in Nike sta ponovno združila moči in tokrat dobesedno segla više kot kadarkoli...

Včeraj smo se podali v SiTi Teater BTC v Ljubljani, ob 25-letnici gledališkega odra...

Acqua di Parma, ikonična italijanska hiša parfumerije, je ustvarila enega svojih najbolj fascinantnih in...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.