Valentino ponovno odpira butik v Milanu: poglejte, kako so praznovali

Maison Valentino je 5. septembra 2025 uradno ponovno odprl svoj prenovljeni zastavni (flagship) butik na naslovu Via Monte Napoleone 20 v Milanu. Butik je bil začasno zaprt od leta 2022 zaradi večjih prenov in osvežitve, saj je ta lokacija skozi leta postala ena izmed glavnih točk luksuzne modne ponudbe v središču Milana.

Maison Valentino je 5. septembra 2025 uradno ponovno odprl svoj prenovljeni zastavni (flagship) butik na naslovu Via Monte Napoleone 20 v Milanu. Butik je bil začasno zaprt od leta 2022 zaradi večjih prenov in osvežitve, saj je ta lokacija skozi leta postala ena izmed glavnih točk luksuzne modne ponudbe v središču Milana.  

Prenovljeni prostor obsega več kot 1.170 kvadratnih metrov porazdeljenih čez tri nivoje. Ima dva ločena vhoda, eden namenjen ženski liniji, drugi moški, kar daje občutek razdelitve, a hkrati povezanosti obeh svetov mode.  

V ženskem delu je pritličje rezervirano za Valentino Garavani torbice in drobne usnjene izdelke, očala ter lepoto, nadstropje za žensko obutev in ready-to-wear, zgornje nadstropje pa namenjajo večernim oblekam. V tem zgornjem nivoju sta tudi dve zasebni sobi za bolj ekskluzivne predstavitve. Moški svet pa je dostopen prek posebnega vhoda ter vodi skozi kolekcije oblačil in dodatkov Valentino Garavani.  

Da bi praznovali odprtje, je Valentino vključil posebno gesto. Na 24. september so načrtovali customizacijo cvetličnega kioska, lociranega med ulicama Via Manzoni in Via Monte Napoleone, pri čemer so mimoidoči lahko prejeli šopke cvetov od cvetličnega umetnika Thierryja Boutemyja. Poleg tega so za odprtje ponudili ekskluzivne nove izvedbe torbic iz linije Valentino Garavani Vain, ki so bile na voljo izključno v milanski trgovini.

Kar zadeva ambient, si je Valentino prizadeval ohraniti uravnoteženost med eleganco in intimnostjo. Prenovljeni butik je opisan kot prostor, kjer arhitekturne linije ostajajo čiste, materiali pa mehki in lahki, da oblikujejo ravnovesje med strukturo in teksturo. Zavese so bile uporabljene kot mehki prehodi med prostori, ključni elementi ogledal dodajajo svetlost in poudarjajo detajle.  

Prenovljena milanska hiša Valentino je torej združila zgodovinsko identiteto z modernim dizajnom in slavnostnimi dekoracijami, ki so poudarile eleganco in pomene blagovne znamke v samem srcu modne prestolnice.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

25. septembra 2024 smo izdali prvo epizodo podkasta SaMMozavestno. V tistem trenutku nismo vedeli,...

S Saro in Tamaro Djordjić, ustanoviteljicama Luxury Intimate, smo se pogovarjali o nalogah starševstva,...

Novo leto smo s prijatelji želeli preživeti v Parizu. Na prvi pogled je vse...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.