Victoria’s Secret: nova zgodba samozavesti v Ljubljani

Ljubljana je zažarela v rožnatem. Na začetku oktobra je slovenska prestolnica dobila pridih svetovnih modnih prestolnic, v Supernovi Ljubljana Rudnik je namreč vrata odprla prva trgovina Victoria’s Secret v Sloveniji.

Ljubljana je zažarela v rožnatem. Na začetku oktobra je slovenska prestolnica dobila pridih svetovnih modnih prestolnic, v Supernovi Ljubljana Rudnik je namreč vrata odprla prva trgovina Victoria’s Secret v Sloveniji.

Dogodek, ki je Ljubljano ovil v rožnato

Pred uradnim odprtjem je Victoria’s Secret pripravila ekskluzivni VIP večer, ki je združil slovenske znane obraze, medije in modne navdušence. Rožnata preproga, sijoči nasmehi in energija, ki jo premore le ta znamka, vse to je zaznamovalo večer, ki ga je s šarmom povezovala Melani Mekicar.

Za pravi “wow moment” je poskrbela atraktivna plesna koreografija v znamenitih Victoria’s Secret pižamah, ki je pričarala tisti občutek čarobnosti, zaradi katerega so njihovi dogodki po svetu vedno nekaj posebnega.

Med povabljenci so bili Gaja Prestor, Ines Erbus, Nika Krmec, Neisha, Hajdi Jazbinšek Korošec, Sabrina Vidovič, Lara Tošić in številni drugi vplivneži ter znani obrazi. Ti so med prvimi raziskali kolekcije, ki poosebljajo DNK znamke,od vsakodnevnega udobja do zapeljive elegance linije Very Sexy, simbola samozavesti, ki je postal kulten po vsem svetu.

Razkošje v detajlih

Gostje so lahko svoje najljubše dišave personalizirali z graviranjem parfumskih stekleničk, kar je vsak izdelek spremenilo v osebno darilo. Posebej je izstopal tudi najbolje prodajani parfum Bombshell Eau de Parfum, prepoznaven po iskrivih notah brazilske vijolične pasijonke, kremasti sladkosti madagaskarske orhideje in sveži potoniki v srcu vonja.

Novi dom samozavesti

Otvoritev prve trgovine Victoria’s Secret v Ljubljani ni le še ena modna pridobitev. Je trenutek, ko se je svetovna ikona ženskosti in samozavesti preselila v Slovenijo, in z njo občutek, da si vsak dan lahko malo glamurozna, malo drzna in predvsem samozavestna.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Nova kampanja “Iconic Never Gets Old” v ospredje postavlja starejše ženske in redefinira pojem...

Ko je lansiral Free Game, spletno platformo, ki korak za korakom razkriva proces gradnje...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.