Zakaj so »limited edition« kolekcije tako privlačne

Luksuzne modne znamke vse pogosteje sodelujejo z hotelirstvom, da ustvarijo ekskluziven merch, ki ga gostje ne kupijo samo kot spomin, temveč kot modni predmet s prestižnim predznakom.

Luksuzne modne znamke vse pogosteje sodelujejo z hotelirstvom, da ustvarijo ekskluziven merch, ki ga gostje ne kupijo samo kot spomin, temveč kot modni predmet s prestižnim predznakom. Air France je denimo lansiral oblikovano pižamo za potnike v La Première kabini, modne hiše kot Celine, FRAME in Christopher John Rogers pa sodelujejo pri dizajnu luksuznih capsule kolekcij za restavracije, plaže in festivalske lokacije.

Znane osebnosti kot katalizatorji luksuznega merch trga

Zvezdniki, kot Britney Spears sodelujejo z vrhunskimi modnimi znamkami za omejene merch kolekcije. Podjetje Balenciaga je njen podpis vključilo v linijo, ki zajema hoodije, baseball kape z zakovicami in “shrunk” majice, vse s Spearsinim podpisom in arhivskimi fotografijami.

Povezovanje z izkušnjo in kulturo

Poseben primer tega premika predstavlja Jacquemus, ki je v pariški Galeries Lafayette odprl kavarnico Café Citron. Poleg hrane in pijače je tam ponudil tudi izdelke z značilnim pečatom znamke, od keramičnih skodelic do majic in torb z logotipom. S tem je Simon Porte Jacquemus pokazal, da merch v luksuznem segmentu ni več omejen na oblačila, temveč lahko postane celovit lifestyle statement, ki povezuje modo, kulinariko in vsakdanje predmete v prepoznavno estetsko izkušnjo.

Merch omogoča luksuznim znamkam ustvarjanje čustvene vezi, tukaj ne gre več zgolj za prepoznavnost, pač pa tudi za izkušnje, pripadnost in status. Via pop-up trgovin v prestižnih turističnih destinacijah in omejene zaloge izdelkov kot so pižame za elite, se merch spremeni v simbol stila in kulture, menijo strokovnjaki. Zato je limited edition merch zdaj edinstvena izkušnja.

Najbolj brano

Insiderski pogled v zgodovino, elito in skrivnosti alpske ikone....

Damiani je ena najbolj prepoznavnih italijanskih draguljarskih hiš, ki že stoletje gradi svojo identiteto...

V digitalnem svetu, kjer živimo med nenehnim scrollanjem, hitrimi kliki in instant vsebinami, se...

Jacquemus in Nike sta ponovno združila moči in tokrat dobesedno segla više kot kadarkoli...

Sorodne objave

Posel z Warner Bros je uradno sklenjen, a se zgodba šele začenja...

V srcu Pariza, na eleganten način skrit med drevoredi avenije Champs-Élysées, stoji kino, ki...

V Medicinski estetiki Artisana je v teh decembrskih dnevih nenavadno živahno. Ne zaradi gneče,...

Ko pomislite na superzvezdnika Ameriškega nogometa, verjetno ne pričakujete, da bo zamenjal svojo znanost...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.