Zdrav in sijoč nasmeh je must-have poletja: DNA WHITENING in Curaprox slavita 

Sonce, brunch in razlog za slavje. V restavraciji Cubo v Ljubljani sta DNA WHITENING in Curaprox skupaj z izbrano družbo nazdravili dvema prestižnima lepotnima nagradama

Sonce, brunch in razlog za slavje. V restavraciji Cubo v Ljubljani sta DNA WHITENING in Curaprox skupaj z izbrano družbo nazdravili dvema prestižnima lepotnima nagradama Cosmo Beauty Awards, ki vsako leto prepoznavajo najboljše na področju lepote in nege.

Blagovna znamka DNA WHITENING, ki je postala sinonim za inovativno, varno in učinkovito beljenje zob, je slavila v kategoriji lepotnih storitev. Prestižna nagrada potrjuje njihov status pionirjev na področju neinvazivne kozmetične zobozdravstvene nege, ki ne stavi le na lepoto, temveč predvsem na zdravje zob in samozavesten nasmeh.

»Naša metoda je individualizirana, neboleča in zagotavlja opazne rezultate že po prvem obisku. Pomembno nam je, da ljudem vrnemo naravno belino nasmeha, a hkrati poskrbimo za zdravje ustne votline. To priznanje je potrditev, da smo na pravi poti,« je poudarila Maša Matavš, ustanoviteljica in vodja DNA WHITENING.

Blagovna znamka, ki je osvojila tudi številne znane obraze, pri svojem delu izstopa z izkušnjo, ki presega klasično estetsko storitev – gre za celostno obravnavo, ki gradi dolgoročno zaupanje in rezultate.

Curaproxova pena kot nova zvezda ustne nege

Na drugi strani pa je nagrado v kategoriji ustna nega prejela negovalna pena Curaprox, ki je postala nepogrešljiv izdelek predvsem med uporabniki nevidnih zobnih aparatov. Z dodatkom hialuronske kislinenaravnih mineralov in hidroksiapatita ne le vlaži in remineralizira, temveč tudi učinkovito preprečuje razvoj oblog ter nastanek kariesa. Izdelek je posebej koristen tudi za vse, ki se srečujejo s težavami suhih ust – naj gre za pogoste govorce, voditelje, predavatelje ali tiste, ki so zaradi ortodontskih pripomočkov bolj izpostavljeni draženju sluznice.

»Uspehi so lepši, ko jih znamo proslaviti. Curaproxova pena je zmagovalka, ker resnično rešuje težave, pa naj gre za suha usta ali občutljive zobe med ortodontskim zdravljenjem,« je ob prejemu nagrade povedala Katarina Petrović, predstavnica blagovne znamke Curaprox.

Brezhibna ustna higiena tudi na poti

Curaprox pa pred poletjem opozarja še na en ključen izziv: ustna higiena, ko smo zdoma. Rešitev? Mini potovalni set Curaprox, ki vsebuje vse ključne pripomočke za popolno nego zob in dlesni. Majhen, zamenljiv, trajnostno zasnovan in primeren za vsak žep – to je set, ki sledi vsakemu koraku v poletni sezoni, ne glede na to, ali ste na sestanku, festivalu ali ob morju.

Ko je lep nasmeh več kot estetika

Za oba zmagovalca letošnjih Cosmo Beauty Awards velja eno: ne gre več zgolj za estetiko, temveč za zdravje, samozavest in odgovorno nego. Tako DNA WHITENING kot Curaprox dokazujeta, da so sodobni lepotni standardi povezani z inovacijami, strokovnostjo in trajnostnim pristopom.

In naj bo to tudi vaše poletno vodilo: nasmeh je najlepši, kadar je zdrav.

Najbolj brano

Ob štirih zjutraj večina sveta še spi. Zunaj je tišina, telefon ne zvoni, elektronska...

Brunch kultura v Sloveniji zadnja leta cveti, vedno več lokalov svoje dopoldanske menije posveča...

V čarobnem ambientu Kavalovega vrta Lili Novy se je odvil prvi dogodek lifestyle medija...

Noma, ikonična restavracija v Kopenhagnu na Danskem, ki je večkrat osvojila naziv najboljše restavracije...

Sorodne objave

Ko pomislite na Christiana Louboutina, si verjetno zamišljate glamurozne rdeče podplate. A zdaj njegov...

Patricia Savič je mlada ustvarjalka, ki je oblikovala prostor, kjer samozavest oživi. Salon Patrisha,...

V tej epizodi podkasta SaMMozavestno smo se pogovarjali z zmagovalcem 10. sezone Masterchefa Slovenija,...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.