Documents Parfumes: Kitajska parfumska znamka, ki osvaja z inovativnim marketingom
Documents Parfumes, luksuzna kitajska parfumska znamka, je zrasla v zgled modnega in kulturnega vpliva. Z izjemnim občutkom za trženje, estetsko poglobljeno identiteto ter nevsiljivo inovativnostjo.
Documents Parfumes, luksuzna kitajska parfumska znamka, je zrasla v zgled modnega in kulturnega vpliva. Z izjemnim občutkom za trženje, estetsko poglobljeno identiteto ter nevsiljivo inovativnostjo.
Beg iz množice: "Bold Zen" estetika in ritualni prostori
Znamka je bila ustanovljena leta 2021 s strani Zhaorana Menga, nekdanjega direktorja Nudake China. Documents Parfumes zaznamuje avantgardni pristop: izloča se iz klasičnega e‑commerce modela in se raje osredotoča na ritualne izkušnje, v njihovih objektih, kot je konceptualna trgovina Night Temple na ulici Huaihai v Šanghaju, navdihuje s “Zen in cool” atmosfero, ki jo ocenjujejo predvsem urbane generacije, kot so Gen Z.
Vonj po kulturi: surovine, parfumisti, zgodba
Documents Parfumes se pri svoji izbiri sestavin in kompozicijah opira na elemente tradicionalne kitajske kulture.Vključuje note, kot so zvezdasti janež, magnolija yulan, orešček in kumina. Pri razvoju vonjev sodelujejo priznani parfumisti, kot so Yann Vasnier, Shyamala Maisondieu, Nanako Ogi, Ane Ayo, Popeye Chan, Richard Yu, in drugi.
Finančna podpora in globalna vizija
Marca 2024 je Ushopal Group, vodilno kitajsko podjetje v segmentu luksuzne lepote, vodilo novo financiranje za znamko Documents. Ta poteza je začrtala pot širjenju na globalni ravni ter okrepila estetski potencial in operativno delovanje znamke.
Še prej, septembra 2022, je L’Oréal China preko svojega investicijskega sklada (Shanghai Meicifang Investment) kupil manjši delež v znamki Documents, del širše strateške naložbe v kitajsko industrijo lepote.
Lokalni parfumi z globalno ambicijo
Polet trga parfumov na Kitajskem je strm, vrednost tržišča naj bi se do leta 2025 povečala na 30 milijard RMB (približno 4,3 milijarde ameriških dolarjev). Documents Parfumes skupaj z drugimi lokalnimi znamkami v novi generaciji uspešno izkorišča kulturni čut, naravne sestavine in izkušnjo, prilagojeno urbanim potrošnikom.