Acqua di Parma: Stoletje italijanske elegance v steklenički

Zvesti svoji filozofiji povezovanja umetnosti, vonja in izkušnje, je Acqua di Parma letos v Parizu pripravila izjemno kreativno aktivacijo v sodelovanju z umetnikom Benom Arpeo. V osrčju francoske prestolnice so svojo butično trgovino spremenili v začasno umetniško galerijo, kjer so razstavili Arpeova barvita dela, ustvarjena posebej za to priložnost.

Leta 1916 je v središču Parme italijanski baron Carlo Magnani ustvaril dišavo, ki je postala simbol prefinjenosti in brezčasnega sloga – Colonia. V času, ko so prevladovale težke in močne dišave, je Colonia s svojo svežino in lahkotnostjo prinesla novo dimenzijo v svet parfumerije. Sprva namenjena zgolj osebni uporabi Magnanija in njegovega ožjega kroga, je hitro osvojila srca evropske elite in postala nepogrešljiv dodatek v garderobah italijanskih gospodov.

Zvesti svoji filozofiji povezovanja umetnosti, vonja in izkušnje, je Acqua di Parma letos v Parizu pripravila izjemno kreativno aktivacijo v sodelovanju z umetnikom Benom Arpeo. V osrčju francoske prestolnice so svojo butično trgovino spremenili v začasno umetniško galerijo, kjer so razstavili Arpeova barvita dela, ustvarjena posebej za to priložnost. Umetnikova vizualna interpretacija dišav ponuja obiskovalcem nov čutni nivo, vonj je dobesedno vizualiziran skozi barve in kompozicije. Obiskovalce so ob tem razveseljevali tudi z brezplačnim sladoledom, kar je ustvarilo edinstveno atmosfero in povezalo umetnost, modo ter užitek v vonju na svež, igriv način. S to potezo Acqua di Parma znova dokazuje, da luksuz ni le v izdelku, temveč v celotni izkušnji.

Izjemna zgodovina znamke

V 1930-ih letih je priljubljenost Colonie naraščala, kar je privedlo do povečanja proizvodnje in širše distribucije. Obdobje med 1930 in 1950 velja za zlato dobo Acqua di Parma, ko je Colonia postala sinonim za eleganco med pripadniki visoke družbe in zvezdniki, kot so Cary Grant in Audrey Hepburn.

Po obdobju relativne stagnacije je leta 1993 znamka doživela preporod, ko so jo prevzeli trije italijanski podjetniki: Luca di Montezemolo (nekdanji predsednik Ferrarija), Diego Della Valle (predsednik in izvršni direktor Tod’s) ter Paolo Borgomanero (delničar podjetja La Perla). Pod njihovim vodstvom je Acqua di Parma razširila svojo ponudbo in odprla prvo butično trgovino na milanski Via del Gesù leta 1998. 

Leta 2001 je Acqua di Parma postala del luksuznega konglomerata LVMH, kar je omogočilo nadaljnjo globalno rast in širitev ponudbe. Danes znamka ponuja širok spekter izdelkov, vključno z dišavami, svečami, kopalnimi plašči in usnjenimi dodatki, vse izdelano izključno v Italiji. 

Ena izmed prepoznavnih značilnosti Acqua di Parma je njena embalaža, cilindrične stekleničke in svetlo rumene škatle, ki spominjajo na barve fasad najlepših stavb v Parmi. Logotip znamke vključuje grb vojvodinje Marie Louise, ki je vladala Parmi med letoma 1816 in 1847, kar poudarja aristokratski značaj in globoko povezanost z italijansko dediščino.

Z več kot stoletno zgodovino Acqua di Parma ostaja simbol italijanske umetnosti življenja, združuje tradicijo in sodobnost ter še naprej navdušuje ljubitelje prefinjenih dišav po vsem svetu.

Foto: Acqua Di Parma

 

Najbolj brano

Patricia Savič je mlada ustvarjalka, ki je oblikovala prostor, kjer samozavest oživi. Salon Patrisha,...

Sonce, brunch in razlog za slavje. V restavraciji Cubo v Ljubljani sta DNA WHITENING...

Ob štirih zjutraj večina sveta še spi. Zunaj je tišina, telefon ne zvoni, elektronska...

Sorodne objave

Jane Grčev je nadobudni ljubljanski frizer, ki se je v slovensko prestolnico preselil iz...

Nekaj mesecev po tem, ko je Demna Gvasalia, po odhodu Alessandra Micheleja, prevzel krmilo...

Ko pomislite na Christiana Louboutina, si verjetno zamišljate glamurozne rdeče podplate. A zdaj njegov...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.