Miu Miu še naprej vodi igro: Lyst razkril najbolj vroče modne znamke Q2 2025

Drugo četrtletje leta 2025 je prineslo znova znan razplet, modna znamka Miu Miu je že drugo četrtletje zapored zasedla prvo mesto na globalnem modnem termometru, znanem kot Lyst Index.

Drugo četrtletje leta 2025 je prineslo znova znan razplet, modna znamka Miu Miu je že drugo četrtletje zapored zasedla prvo mesto na globalnem modnem termometru, znanem kot Lyst Index. In čeprav presenečenj med prvimi desetimi ni veliko, seznam razkriva nekaj pomembnih premikov. Dostopnejši luksuz pridobiva zagon, generacija Z pa narekuje tempo bolj kot kdajkoli prej.

Kako Lyst sploh meri “vroče”?

Lyst Index je četrtletno poročilo modne platforme Lyst, ki analizira milijone podatkov: število iskanj na platformi,omembe in engagement na družbenih omrežjih, prodajo artiklov in ogled izdelkov ter medijsko pokritost in viralne učinke. Gre torej za kombinacijo realne prodaje, digitalnega vpliva in kulturne prisotnosti. In Miu Miu je trenutno v vsem tem nesporno najmočnejši.

Top 10 modnih znamk po Lyst Indexu za Q2 2025:

  1. Miu Miu
  2. Loewe
  3. Saint Laurent
  4. Prada
  5. Coach
  6. The Row
  7. COS
  8. Chloé
  9. Bottega Veneta
  10. Moncler

(Vir: Lyst Index Q2 2025)

Zakaj Miu Miu?

Miu Miu ali, kot jo poznamo, mlajša sestra Prade, ostaja na vrhu predvsem zaradi kombinacije komercialne uspešnosti in kultnega statusa. V tem četrtletju so zabeležili skoraj 100-odstotno rast prodaje, kar je pri trenutni stagnaciji luksuzne mode precejšen dosežek.

Kosi, kot so mikro minicebaletni čevljilogotipski puloverji in satenasti dodatki, še vedno navdušujejo na TikToku, Instagramu in Pinterestu. Miu Miu ni le blagovna znamka, ampak trenutno digitalni jezik trenda. Kot je zapisal The Guardian, jim je uspelo v času, ko je večina luksuznih znamk poročala o padcih prodaje, ustvariti več kot milijardo funtov prihodkov.

Vzpon Coach in COS: ali dostopni luksuz postaja nova valuta?

Največ pozornosti poleg Miu Miu požirata Coach in COS. Coach je skočil na 5. mesto, zahvaljujoč cenovno dostopnim torbam, sodelovanjem z mladimi ustvarjalci in uspešnimi TikTok kampanjami. Iskanja znamke so na Lystu zrasla za 332 %.

Tudi COS se je povzpel v top 10, kar potrjuje trend minimalistične mode, ki deluje luksuzno, a ostaja cenovno dostopna. Njihova kolekcija poletnih lanenih kosov in silhuet je navdušila zlasti evropsko in korejsko publiko.

Loewe in Saint Laurent: klasična moč z novo energijo

Na drugem mestu je ostal Loewe, ki ohranja pozicijo močnega kreativnega igralca, čeprav je bilo četrtletje zaznamovano z govoricami o prihajajočih spremembah v kreativnem vodstvu. Njihove torbe Puzzle in prepoznavni utility kosi še vedno ustvarjajo visoko konverzijo.

Saint Laurent je letos z novim luksuznim nakitom in prepoznavno vizualno estetiko (ter z eksperimentalnimi modnimi filmi) uspel priti na 3. mesto. Znamka ni bila izstopajoča po viralnosti, ampak po konstantni rasti in močni medijski prisotnosti.

V trenutku, ko luksuzne znamke bijejo boj s prevelikimi cenami in počasno prodajo, tiste z močno kulturo in tiste, ki razumejo digitalno občinstvo zmagujejo. Lyst Index tako ni le modna lestvica, temveč zelo natančen barometer tega, kaj pomeni vpliv v letu 2025. In kaj v tem trenutku pomeni cenovna dostopnost, vizualna jasnost in »TikTok-ready« produkt.

Foto: DreamsTime

Najbolj brano

Najbolj samozavestno se počutim takrat, ko mi je resnično udobno v svojem telesu. To...

Ni bi bila le baletna uprizoritev, temveč potop v človeške odnose, napetosti, bližine in...

Ste se kdaj vprašali, kako bi izgledala večerja, če bi jo servirali v srcu...

Sorodne objave

Kontroverzna reklama Sydney Sweeney za American Eagle je sprožila pravi vihar na družbenih omrežjih...

Obiskovalci Krasa dobro vedo, da ta naša pokrajina ne ponuja le čudovite narave, ampak...

Ob praznovanju dvajsetih let ustvarjalnega dela se je modna oblikovalka Simona Kogovšek ozrla na...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.