Ko koraki štejejo: Lidl in Appeak z izzivom, ki nagrajuje

Med 1. in 28. septembrom 2025 je Slovenija dobila nov razlog za gibanje v naravi. Lidl Slovenija je skupaj z Appeakom, priljubljeno domačo aplikacijo za pohodništvo, pripravil kampanjo, ki povezuje ljubezen do gora, digitalne rešitve in nagrade.

Med 1. in 28. septembrom 2025 je Slovenija dobila nov razlog za gibanje v naravi. Lidl Slovenija je skupaj z Appeakom, priljubljeno domačo aplikacijo za pohodništvo, pripravil kampanjo, ki povezuje ljubezen do gora, digitalne rešitve in nagrade. Gre za enomesečno aktivacijo, v kateri boste uporabniki aplikacije osvajali slovenske vrhove in za trud prejeli ekskluzivne ugodnosti.

Pravila so preprosta. Vsak, ki bo v času trajanja kampanje osvojil tri vrhove, bo v aplikaciji prejel kodo za popust, ki jo lahko unovči v Lidl Plus aplikaciji. S tem Lidl ne nagrajuje le hoje in premagovanja poti, ampak tudi spodbuja uporabo svoje digitalne platforme, ki postaja prostor ekskluzivnih ugodnosti in posebnih akcij. Poleg popustov pa vse udeležence čaka še dodatna motivacija: sodelovanje v nagradnem žrebu, kjer bodo podeljeni izdelki športne znamke Crivit in Lidlove vrednostne kartice. Med nagradami so Crivit skiro, tekaški čevlji ter blazina za jogo, vse pa bodo spremljale še vrednostne kartice v višini 40 evrov.

Ciljna publika je jasna, ljubitelji slovenskih gora, športnih izzivov in praktičnih nagrad. Aktivni uporabniki Appeaka bodo v kampanji prepoznali nov izziv, kupci Lidla pa dodatno priložnost, da se povežejo z Lidl Plus aplikacijo. Lidl Slovenija na ta način dokazuje, da razume potrebe sodobnih uporabnikov, ki želijo prepletati fizično aktivnost, digitalno vključenost in trajnosten življenjski slog.

Kampanja prinaša tudi širše sporočilo: gibanje se splača. Ne le zaradi zdravja in dobrega počutja, ampak tudi zato, ker lahko s pomočjo digitalnih orodij postane nagrajeno. Lidl in Appeak tako skupaj gradita most med lokalnimi skupnostmiin inovativnimi digitalnimi rešitvami. S tem Lidl Slovenija utrjuje svojo podobo podjetja, ki ne ostaja ujeto v klasične okvirje trgovine, temveč se aktivno vključuje v projekte, ki spodbujajo aktivno življenje in krepijo občutek skupnosti.

September bo tako priložnost, da slovenski vrhovi postanejo del izkušnje, ki združuje šport, naravo in nagrade. Lidl Slovenija in Appeak dokazujeta, da lahko vsak osvojeni vrh pomeni nekaj več, ne le pogled z vrha, temveč tudi občutek dosežka, popust v aplikaciji in možnost, da se z malo sreče domov odpravite z novim Crivit izdelkom.

Za več informacij o kampanji obiščite lidl.si.

Najbolj brano

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

V času, ko zdi se, da uspemo le, če smo glasni, obstajajo ženske, ki...

Sorodne objave

Na robu pokrajine Khao Yai na Tajskem se je odprl butični hotel Maison Mystique,...

Z zaključkom 73. Ljubljana Festivala se poslavlja še eno poletje, polno vrhunskih umetniških doživetij,...

Na letošnji podelitvi nagrad MTV Video Music Awards 2025 je Doja Cat poskrbela za...

V današnji epizodi smo prvič gostili dva posameznika, ki pa skupaj tvorita celoto. To...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.