SKIMS praznična kampanja 2025: Družina Smith v vlogi najlepšega božičnega jutra
Kim Kardashian zna poskrbeti, da SKIMS nikoli ne deluje kot “še ena modna znamka”. Njene kampanje so vedno zgodbe, o telesu, samozavesti, udobju in odnosih. Tokrat pa je v ospredje postavila tisto, kar je za praznike res pomembno: družino.
Kim Kardashian zna poskrbeti, da SKIMS nikoli ne deluje kot “še ena modna znamka”. Njene kampanje so vedno zgodbe, o telesu, samozavesti, udobju in odnosih. Tokrat pa je v ospredje postavila tisto, kar je za praznike res pomembno: družino.
Za letošnjo božično kampanjo 2025 je SKIMS izbrala Naro Smith in Luckyja Blue Smitha, ki s svojimi tremi otroki ustvarjata prizore, ki bi jih brez težav zamenjali za filmske. Fotografirala ju je Cass Bird, mojstrica topline in naravnosti, ki je za objektivom ustvarila občutek domačega jutra tistega, ko otroci še v pižamah odpirajo darila, v zraku diši po cimetu, in vse deluje počasneje, mehkeje, lepše.
Kdo sta Nara in Lucky Smith?
Nara Smith je ena najbolj priljubljenih lifestyle ustvarjalk na družbenih omrežjih, znana po svojih minimalističnih, a toplo posnetih videih, v katerih prikazuje življenje svoje družine, kuhanje in drobne rituale vsakdana. Njen vsebinski svet je preplet estetike in iskrenosti, nekaj, kar se popolnoma ujema z DNK-jem znamke SKIMS.
Njen mož, Lucky Blue Smith, je svetovno znan maneken, ki je še kot najstnik postal globalni obraz kampanj za znamke, kot so Tom Ford, Versace in Calvin Klein. Danes je tudi glasbenik, oče štirih otrok in človek, ki tako kot Nara, živi tisto, kar SKIMS prodaja: udobje, bližino in realnost, brez nepotrebne pretencioznosti.
Prazniki skozi objektiv SKIMS
Kampanja je vizualna pesem o domačnosti. Družina Smith je ujeta v mehkih, ujemajočih se kompletih iz flisa in bombaža, obkrožena z božičnim drevesom, skodelicami kakava in smehom otrok. V ozadju ni glamuroznega ozadja, ni poziranja, le čista pristnost.
Kolekcija SKIMS Holiday Shop 2025 ponuja vse, kar si lahko želimo za praznične dni: kariraste pižame, mehke lounge sete, svilene obleke za večerne trenutke in cozy dodatke, kot so copati, spalne maske in robe, ki izgledajo enako dobro, kot se nosijo.
“Prazniki so za nas trenutek, ko upočasnimo,” je povedala Nara za W Magazine. “Otroci so doma, pečemo piškote, gledamo filme in si želimo le, da nam je udobno. SKIMS natančno ujame ta občutek in lepoto preprostosti.” Lucky pa je dodal: “Snemanje kampanje je bilo zelo naravno. Zdelo se nam je, kot bi nas nekdo preprosto obiskal doma med prazniki.”
Več kot modna kampanja
S tem sodelovanjem SKIMS nadaljuje svojo tradicijo pripovedovanja zgodb, ki presegajo modne trende. Po kampanjah z ikonami, kot so Kim Cattrall, Ice Spice, in Usher, je tokrat v ospredju tišina doma in povezanost družine. Znamka na svoj način redefinira luksuz, ne kot bleščanje, ampak kot občutek udobja, varnosti in pripadnosti.
Ta kampanja ne prodaja samo oblačil. Prodaja tisti občutek, ki ga imamo, ko zjutraj odpremo darila in se za trenutek zavedamo, da je sreča v drobnih stvareh. In v tem trenutku, v ujemajočih se pižamah, z otroki v naročju in toplino doma,SKIMS ujame bistvo praznikov bolj kot katera koli druga znamka.