Matilda Djerf: Moda ni le trend, ampak življenjski slog s poslanstvom

O njej smo pisali že na naših družbenih omrežjih, ko je zaslovela z božično kampanjo za znamko Rhode, v lasti Haley Bieber.

O njej smo pisali že na naših družbenih omrežjih, ko je zaslovela z božično kampanjo za znamko Rhode, v lasti Haley Bieber. To je Matilda Djerf, 27-letna švedska vplivnica in podjetnica, ki je postala sinonim za brezskrbno eleganco, trajnostno modo in sodoben življenjski slog. Z blagovno znamko Djerf Avenue, kijo je ustvarila iz svoje ljubezni do mode in odgovornosti do planeta, je spremenila način, kako dojemamo modo – in hkrati zaslovela kot podjetnica, ki je uspešno združila vplivništvo s trajnostnim poslovanjem.

Njena pot se je začela na Instagramu, kjer je hitro zaslovela s svojim “Scandi-girl” slogom – preprostim, a šik, udobnim, prav tako pa elegantnim in vedno urejenim. Ko je prvič objavila slike svojih brezčasnih outfitov v nežnih barvah, se ni zavedala, da bo njen slog tako hitro postal globalni trend. Svojim sledilcem ponuja več kot le modne nasvete, osredotoča se na življenjski slog.

Matilda pa ni le modna ikona, temveč se bori tudi za trajnost in etičnost v modni industriji. Njena blagovna znamka Djerf Avenue ni prepoznavna le po elegantnih kosih, ampak tudi po tem, da so izdelki ustvarjeni z mislijo na okolje in ljudi. To ni bil le poslovni podvig, to je bil način, kako je želela spreminjati svet, obleči ljudi v stvari, ki so lepše ne le na pogled, ampak tudi na način, kako so ustvarjene.

Dokazuje, da modna industrija ni zgolj izgled oblačil oblačil, ampak tudi o vrednote, ki jih podpiramo. Čeprav je njena blagovna znamka že postala svetovno prepoznavna, ostaja zvesta svojemu preprostem in iskrenem pristopu, ker verjame, da prava lepota prihaja od znotraj.

Foto: DjerfAvenue

Najbolj brano

Ker se s svetlobno hitrostjo bližajo velikonočni prazniki, z vami delimo nekaj receptov, ki...

Zakaj si potica še vedno zasluži glavno mesto na praznični mizi in kateri okus...

Se še spomnimo, ko je družbena omrežja približno leto in pol nazaj preprlavil trend,...

DNA WHITENING, vodilna blagovna znamka na področju kozmetičnega beljenja zob, je z ekskluzivnim praznovanjem...

Sorodne objave

»Nova doba elegance je tukaj,« pravijo pri blagovni znamki s.Oliver Black Label, kjer predstavljajo...

Se morda še vsi spomnimo dizajnerske verzije vsem poznane »Ikea nakupovalne vreče«? Seveda, to...

Donatella Versace je po skoraj treh desetletjih odstopila s položaja glavne kreativne direktorice modne...

Lansko leto se je slovenska moda prvič uspešno predstavila na Budapest Central European Fashion...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.