Konferenca DIGGIT bo razkrila, kako bomo živeli na Marsu

DIGGIT, največja slovenska konferenca o trendih prihodnosti, se letos odvija pod sloganom »Z nami na Mars!«, ki simbolizira drznost in ambicijo premikanja meja v digitalnem okolju in poslu.

DIGGIT, največja slovenska konferenca o trendih prihodnosti, se letos odvija pod sloganom »Z nami na Mars!«, ki simbolizira drznost in ambicijo premikanja meja v digitalnem okolju in poslu.

Pri Marketing magazinu, organizatorju konference, obljubljajo, da bo letošnji program segel še dlje v prihodnost. Na govorniškem odru ne bo govora le o kratkoročnih trendih, temveč bo obiskovalce opremil z znanji in veščinami za življenje in delo »na Marsu«, s čimer ciljajo na želje mnogih tehnoloških velikanov po selitvi človeštva na rdeči planet. Na odru se bo zvrstilo več kot 20 vrhunskih govorcev iz sveta tehnologije, financ, marketinga, medijev in komunikacije.

Znanja največjih tehnoloških podjetij v Ljubljani

Junija v Ljubljano prihajajo strokovnjaki, med katerimi so predstavniki nekaterih največjih svetovnih podjetij in organizacij. Szymon Pruszynski, predstavnik Mete, bo predstavil, kako bo tehnologija spremenila uporabo družbenih omrežij in posledično naša življenja. Kai Noeske, predstavnik Evropske vesoljske agencije (ESA), bo pogledal v prihodnost vesoljskih tehnologij in predstavil, kako se pripraviti na polet na Mars. Peter Nikolič, nekdanji zaposleni pri Tesli, bo govoril o tem, zakaj se zaposleni pri pionirju električnih vozil počutijo kot solastniki podjetja in so zaradi tega veliko bolj uspešni.

Ustanovitelj agencije, ki ustvarja kampanje za PornHub, bo razkril, kako ujeti najbolj »vroče in seksi« trende; na konferenčni oder pa bo stopil tudi Slovenec, ki tesno sodeluje z Rolexom; zdravica, ki bo razbila mite o Ozempicu, ter ustanovitelj Aircasha, očeta elektronskega denarja v regiji. Obiskovalci se bodo na predavanju in delavnici naučili ustvariti popolnega UI-asistenta, kot ga uporabljajo pri Porscheju, in ki bo optimiziral delo v vsakem podjetju.

Po besedah Kaje Kovič, programske direktorice DIGGIT-a, na konferenci ne bo govora le o poslu, temveč bodo govorci sooblikovali prihodnost vsakdanjega življenja s tematikami, kot so popolna oprema za digitalno nomadstvo, kako v poplavi dražljajev in vse pogostejši odvisnosti od zaslonov ohraniti zdrave možgane (tudi v starosti), zakaj vzljubiti Kitajce in kako se pripraviti na kitajski val tehnologije, kako pogosto se v tehnološko usmerjenem svetu vprašati »kje je človek« ter kako s preprosto idejo in pravo inovacijo izboljšati življenje ljudi po vsem svetu.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Kim Kardashian zna poskrbeti, da SKIMS nikoli ne deluje kot “še ena modna znamka”....

Luxuzna kalifornijska veriga z zdravo prehrano Erewhon je 1. novembra 2025 začela ponujati povsem...

“Turbo” je nekdaj pomenilo moč, kvaliteto, nekaj, kar dela brez premora. Danes je razvoj...

Simon Porte Jacquemus je še enkrat dokazal, da zna modo preplesti z osebnimi čustvi....

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.