Lil Miquela: Virtualna vplivnica, ki briše meje med resničnostjo in fikcijo

Lil Miquela, znana tudi kot Miquela Sousa, je ena izmed najbolj znanih virtualnih osebnosti na svetu. Ustvarila jo je losangeleška tehnološka družba Brud, ki se ukvarja z robotiko in umetno inteligenco.

Lil Miquela, znana tudi kot Miquela Sousa, je ena izmed najbolj znanih virtualnih osebnosti na svetu. Ustvarila jo je losangeleška tehnološka družba Brud, ki se ukvarja z robotiko in umetno inteligenco. Predstavlja se kot 19-letna brazilsko-ameriška influencerka in pevka, ki na družbenih omrežjih, kot je Instagram, deli vsebine, povezane z modo, glasbo in družbenimi vprašanji. 

Miquela se je pojavila leta 2016 in do danes pridobila več kot 3 milijone sledilcev na svojih platformah. Sodelovala je z velikimi modnimi znamkami, kot so Prada, Calvin Klein in Dior, ter postala obraz digitalnih kampanj, ki presegajo tradicionalne okvire oglaševanja. Ena izmed najbolj odmevnih kampanj je bila za Calvin Klein, kjer je v oglasu poljubila supermodel Bello Hadid, kar je sprožilo veliko razprav o vlogi virtualnih vplivnežev v sodobni kulturi.

Lil Miquela ni le modna ikona, ampak tudi aktivistka. Odprto podpira gibanje Black Lives Matter, organizacijo Black Girls Code, ki spodbuja dekleta k programiranju, in druge družbeno odgovorne pobude. Njene zgodbe, ki pogosto vključujejo namišljene konflikte in zaplete in so zasnovane tako, da spodbujajo razprave o družbenih vprašanjih in obenem pritegnejo pozornost sledilcev.

Njena prisotnost pa ni brez kontroverznosti. Kritiki opozarjajo na vprašanja pristnosti in etike, saj virtualni vplivneži, kot je Lil Miquela, tekmujejo z resničnimi ustvarjalci vsebin. Prav tako se odpira razprava o vplivu CGI* likov na percepcijo resničnosti in na modne ter oglaševalske trende.

Lil Miquela simbolizira novo dobo digitalnega vplivništva, kjer virtualno in resnično vedno bolj prepletata meje.

*CGI – computer generated image ali računalniško generirano slikovno gradivo.

Grammyji so že dolgo več kot le podelitev glasbenih nagrad, so spektakel, ki narekuje tudi modne trende za prihajajoče leto. Letošnja rdeča preproga ni razočarala. Od drzne vintage renesanse, ki jo je vodila Taylor Swift, do razbijanja spolnih modnih norm, ki sta ga predstavljala Billie Eilish in Troye Sivan, Grammyji 2025 so ponudili nekaj za vsak okus.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

V poznih sedemdesetih in začetku osemdesetih je Cesare s sestro Paolo prevzel družinsko podjetje...

Ko je lansiral Free Game, spletno platformo, ki korak za korakom razkriva proces gradnje...

Medtem, ko Milano že diha s spomini in zaključki, pariška modna scena odpira nov...

Selena Gomez in glasbeni producent Benny Blanco sta svojo ljubezensko zgodbo okronala s poroko,...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.