Max Factor x Severina: glamur, lepota in noč za spomin

Pretekli vikend je Sarajevo zažarelo v popolnem lesku. V prečudoviti zgodovinski stavbi Vijećnica je Max Factor pripravil nepozaben večer, ki je združil vse.

Pretekli vikend je Sarajevo zažarelo v popolnem lesku. V prečudoviti zgodovinski stavbi Vijećnica je Max Factor pripravil nepozaben večer, ki je združil vse.

Združil je vse, kar povezujemo z besedo glamur: čudovito ambientacijo, brezhiben stil, sijoče obraze in – Severino.

V središču ekskluzivnega dogodka je bila predstavitev nadaljnjega sodelovanja med Max Factorjem in ikonično zvezdnico, ki že dolga leta pooseblja samozavest, ženstvenost in eleganco. Severina je z izbranim nastopom poskrbela za čustven in hkrati eksploziven vrhunec večera – energija v dvorani je bila naravnost magnetna.

Kjer lepota sreča razvajanje

Gostje dogodka so bile razvajene na vsakem koraku – od Max Factor lepotnih touch-up postaj, kjer so profesionalni makeup artisti poskrbeli za brezhibne videze, do personaliziranih nasvetov in čudovitih kotičkov za fotografiranje. Večer je bil zasnovan tako, da je vsaka obiskovalka začutila svojo moč in sijaj.

V središču pozornosti: nova maskara, ki jo bodo trepalnice oboževale

Seveda pa je večer postregel tudi z glavno zvezdo Max Factor kolekcije: False Lash Effect Supreme Recharge maskaro, ki je že ob prihodu požela val navdušenja. Zakaj? Ker ponuja vse, kar si želimo od popolnih trepalnic:

  • 7x več volumna
  • učinek umetnih trepalnic brez zlepljenosti
  • globoko črno barvo, ki traja
  • formula s keratinom in serumom za nego in moč
  • inovativni REFILL sistem – praktičen, cenovno ugoden in okolju prijazen

Vsak detajl je zasnovan premišljeno, z mislijo na današnjo žensko, ki si želi lepote brez kompromisov.

Nova zgodba glamurja se začenja tukaj

Z novo kampanjo in sodelovanjem s Severino Max Factor odpira svežo, drzno poglavje. Združuje kakovost, samozavest in tisti podpisani glamur, ki nikoli ne razočara.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

V svetu, kjer luksuz pogosto pomeni status, pa ne vedno tudi trajnost, je v...

Nova kampanja “Iconic Never Gets Old” v ospredje postavlja starejše ženske in redefinira pojem...

Ko je lansiral Free Game, spletno platformo, ki korak za korakom razkriva proces gradnje...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.