Gisou: Ko se čebelarstvo sreča z lepotno industrijo

Znamko Gisou je leta 2015 ustanovila Negin Mirsalehi, nizozemsko-iranska vplivnica in podjetnica. Njena zgodba je globoko prepletena z družinsko tradicijo, njen oče je namreč čebelar že šeste generacije, mama pa frizerka.

Začetki: Družinska dediščina in naravna nega las

Znamko Gisou je leta 2015 ustanovila Negin Mirsalehi, nizozemsko-iranska vplivnica in podjetnica. Njena zgodba je globoko prepletena z družinsko tradicijo, njen oče je namreč čebelar že šeste generacije, mama pa frizerka. V družinskem čebelnjaku Mirsalehi Bee Garden so pridelovali med, ki ga je mama uporabljala za pripravo domačih mask za lase. Te naravne formule so postale osnova za prvi izdelek znamke Gisou – Honey Infused Hair Oil (Olje za lase z izvlečkom medu).

Kdo je Negin Mirsalehi?

Negin je svojo kariero začela kot ena prvih modnih blogerk na Instagramu, kjer je delila modne in lepotne nasvete. Njeni sledilci so pogosto spraševali o skrivnosti njenih sijočih las, kar jo je spodbudilo, da deli družinsko skrivnost z javnostjo.S podporo svojega partnerja Mauritsa Stibbeja je ustanovila zmanko Gisou, ki združuje njeno strast do naravne nege, čebelarstva in lepote.

Zakaj je Gisou postala tako priljubljena?

Naravne sestavine: Glavni sestavini izdelkov sta med in propolis iz družinskega čebelnjaka, bogata z vitamini, minerali in antioksidanti, ki negujejo in krepijo lase.

Družinska zgodba: Znamka temelji na resnični družinski tradiciji čebelarstva in frizerstva, kar ji daje avtentičnost in edinstvenost.

Sodobna prisotnost: Gisou je postala viralna na platformah, kot je TikTok, in je prisotna v prestižnih trgovinah, kot so Sephora, Galeries Lafayette in Selfridges.

Skupnost in trajnost: Znamka aktivno vključuje svojo skupnost pri razvoju izdelkov in poudarja trajnostno čebelarstvo ter ozaveščanje o pomenu čebel za ekosistem .

Gisou ni le lepotna znamka, temveč je zgodba o družinski dediščini, ljubezni do narave in sodobnem pristopu k negi las. Z združevanjem tradicije in inovacij je Gisou postala simbol naravne lepote in trajnostne nege.

Foto: Gisou

Najbolj brano

Leta 2020 sta britanska vplivnica Jess Hunt in podjetnica Jenna Meek združili moči ter...

Kapsulna kolekcija, ki spretno združuje opolnomočenje, prefinjenost in modno ozaveščenost....

V začetku marca 2025 sta Pharrell Williams in prestižna šampanjska hiša Moët & Chandon...

Sorodne objave

Ko je Kozmetika Afrodita pred desetimi leti lansirala svoj prvi izdelek za pospešeno porjavitev,...

V Ljubljani se je odprla Artisana, estetska klinika nove generacije, ki s svežim pogledom...

V enem največjih lepotnih prevzemov zadnjih let je podjetje e.l.f. Beauty napovedalo nakup blagovne...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.