Iz marketinga do svoje kozmetične znamke Delatis

Tina Naraglav je ena od tistih žensk, ki znajo prepletati znanje, izkušnje in strast v trdno, avtentično podjetniško zgodbo. Je direktorica in soustanoviteljica blagovne znamke Delatis, ki se je le v nekaj mesecih uveljavila kot izjemno osebna, premišljena in učinkovita linija za nego kože.

Tina Naraglav je ena od tistih žensk, ki znajo prepletati znanje, izkušnje in strast v trdno, avtentično podjetniško zgodbo. Je direktorica in soustanoviteljica blagovne znamke Delatis, ki se je le v nekaj mesecih uveljavila kot izjemno osebna, premišljena in učinkovita linija za nego kože. A za vsem je še veliko več kot le znanje o sestavinah – gre za zgodbo, ki je zrasla iz otroške želje, življenjske predanosti in podpore skupnosti, ki Tini (na Instagramu jo najdete pod misses_bond) zaupa že več kot desetletje.

»Že kot deklica sem hotela biti kozmetičarka«

Ljubezen do kozmetike Tino Naraglav spremlja že vse življenje. Kot nam pove uvodoma, si je že v mladosti želela obiskovati kozmetično šolo, toda starši niso bili navdušeni nad idejo. »Takrat je veljalo, da kozmetika ni ‘resna izobrazba’, zato sem šla na ekonomsko gimnazijo, ki so jo prakticirali za eno, našo generacijo; tako sem poleg poklica opravila tudi maturo in dobila možnost vpisa na katero koli fakulteto.« A svoje strasti ni opustila. V študentskih letih je delala kot svetovalka za prestižne kozmetične znamke, hkrati pa se je izobraževala – najprej pri blagovnih znamkah, nato še sama. »Imela sem dostop do vsega novega. Kar je prišlo na trg, sem testirala prva. In to ne kot vplivnica, ampak s profesionalnega vidika – vedela sem, kaj deluje in zakaj.«

Po zaposlitvah v podjetjih, kot sta Limoni in Mueller, kjer je vodila področje kozmetike za Slovenijo in Hrvaško, je svoje znanje usmerila v vodenje marketinga – najprej za lepotne, nato pa tudi modne blagovne znamke. A kozmetika je vedno ostajala njen notranji svet. Pisala je blog, urejala lepotno kolumno, preizkušala sestavine, izobraževala prodajno osebje in sledila znanstvenim raziskavam. »V določenem trenutku sem ugotovila, da ogromno dragih izdelkov ne ponuja nič posebnega – samo dober marketing. In to me je začelo motiti.«

Od svetovalke do soustvarjalke uspešnih formul

Do prvih konkretnih korakov v smer razvoja lastnih izdelkov je prišlo s sodelovanjem z drugimi kozmetičnimi znamkami. Podjetjem je pomagala razvijati učinkovite izdelke, podajala smernice laboratorijem, testirala prototipe in vzpostavila uspešne kozmetične linije, ki so podjetjem prinesle konkretne prodajne uspehe. »V bistvu sem to delala popoldne, ob redni službi. Pomagala sem razviti kar nekaj izdelkov, ki danes blestijo, a ob njih ni mojega imena. To me je spodbudilo, da sem začela razmišljati o svoji znamki,« pripoveduje.

Srečanje, ki je prineslo preobrat

Ključni trenutek je pomenilo srečanje z Denisom Imširovićem, znancem iz otroštva. Njegova najstniška hči se je spopadala s hudimi kožnimi težavami; kljub obiskom pri kozmetičarkah in uporabi dragih izdelkov ni bilo napredka. Tina je prevzela pobudo, analizirala vse izdelke, sestavila rutino in predlagala prehranske dodatke. V dveh mesecih je bila koža deklice brezhibna.

»Takrat mi je Denis rekel – to morava predati naprej. Prepričan je bil, da bi to pomagalo še marsikomu. In tako je nastal Delatis,« pojasni.

Ime Delatis ni le estetska odločitev. Gre za kombinacijo latinske besede »delatis«, ki pomeni odstraniti, izbrisati (gube, madeže, dvome), ter začetnic imen Denisa ter njegovih otrok Lana in Tiana ter Tine. Tudi logotip – stilizirana »lunica«, ki spominja na ikonično videoigro Pac-Man – ima simbolni pomen: je poklon pozdravu iz njihove prijateljske skupnosti in hkrati simbolizira pojemanje nečesa starega in vstop nečesa svežega. Vse je premišljeno – embalaža, barvna shema, tipografija – in vse to je Tina oblikovala sama, s pomočjo oblikovalke, ki je tehnično izvedla njene zamisli.

Izdelek, ki nadomesti vse

Prvi in osrednji izdelek znamke Delatis je globinska nega v obliki tekočine – esenca z imenom Miracle Aligner, ki temelji na Tinini filozofiji minimalizma in učinkovitosti. »Ženske me vedno sprašujejo, kaj naj si kupijo. Vedno jih je strah, da ena krema ne bo zadoščala; da bodo nekaj pozabile. Zato sem hotela en sam izdelek, ki ga lahko uporabljaš samostojno – kot tonik, serum in nego v enem.«

Miracle Aligner ne vsebuje oljne faze in veziv, zato ni klasična krema, temveč močna vodna esenca s protivnetnim učinkom, bogata z antioksidanti, ki deluje od znotraj navzven. Namenjena je vsem starostnim skupinam – od otrok do starostnikov. Vsebuje sestavine, ki pomagajo pri dermatitisu, aknah, pigmentnih madežih, tvorbi kolagena, proti gubicam, zaščiti vaših celic in celo pri pomiritvi kože po britju.

Drugi izdelek, Second Skin, je 100-odstotni skvalan iz sladkornega trsa. Skvalan je maščoba, identična naravni maščobi kože, vendar v stabilizirani obliki. Uporablja se kot vlažilna podpora, obliž in transportni medij za aktivne sestavine. »Ta kombinacija – esenca in olje – ti omogoča, da si sam določiš moč nege. Poleti manj, pozimi več. To je popolna personalizacija.«

Zanašajo se na digitalni marketing – in skupnost

Delatis ni le še ena blagovna znamka – je rezultat skupnosti, ki Tino Naraglav spremlja že več kot desetletje. »Na Instagramu imam okrog 4500 sledilk. Ni veliko, a to so ženske, ki me spremljajo že več kot deset let. Vse sem jim vedno razložila, zakaj je določen kozmetični izdelek dober ali zakaj ni. In to zaupanje je bilo ključno.«

Zato je prve tri mesece prodaja temeljila izključno na lastni bazi sledilk. Rezultat? »Več kot polovica se jih je vrnila. Nekatere so nakup ponovile že šestkrat. To je bil največji dokaz, da delamo prav.«

Čeprav se Delatis oglašuje preko Facebooka, Googlovih oglasov in z nekaj vplivnicami, večino prometa še vedno ustvari organska rast. »Največjo moč ima priporočilo. Ko ženska pove prijateljici, da se zaradi svoje ‘nove’ kože ponovno rada pogleda v ogledalu, tega ne moreš kupiti z oglasom.«

Zato tudi spletno trgovino razvijajo premišljeno. Želijo ostati digitalna znamka, brez vstopa v drogerije, saj bi morali za prodajne marže močno zvišati cene. »Naš cilj je ohranjati kakovost in dostopnost. Želim si, da bi ženske lahko kupile izdelek, ki dejansko deluje – brez marketinškega blefa,« navaja sogovornica.

Trenutno v laboratoriju razvijajo še tri izdelke za čiščenje obraza in naravni tekoči piling. Že zdaj pa imajo več kot 120 ocen uporabnic, ki navdušeno potrjujejo učinkovitost izdelkov. Tina Naraglav ostaja osrednja ustvarjalka – od razvoja, vsebin, dizajna in kampanj. »Imamo majhno ekipo, a veliko strasti. In to se čuti.«

Ko ženska ponovno odkrije svojo kožo

Zgodba Tine Naraglav in Delatisa je dokaz, da lahko znanje, izkušnje in srčnost prerastejo v nekaj več kot samo še eno kozmetično znamko. Je primer podjetništva, ki ne temelji na zvezdništvu, temveč na verodostojnosti in spoštovanju do uporabnic. In te se vračajo – ne zaradi lepe embalaže, ampak zaradi rezultatov.

»Moja želja je bila jasna – ustvariti nekaj, kar bi sama z veseljem uporabljala. In danes vem, da to ni več samo moja zgodba. Je zgodba mnogih žensk, ki so ponovno odkrile svojo kožo.«

Foto: osebni arhiv

Najbolj brano

Patricia Savič je mlada ustvarjalka, ki je oblikovala prostor, kjer samozavest oživi. Salon Patrisha,...

Sonce, brunch in razlog za slavje. V restavraciji Cubo v Ljubljani sta DNA WHITENING...

Ob štirih zjutraj večina sveta še spi. Zunaj je tišina, telefon ne zvoni, elektronska...

Sorodne objave

Jane Grčev je nadobudni ljubljanski frizer, ki se je v slovensko prestolnico preselil iz...

Nekaj mesecev po tem, ko je Demna Gvasalia, po odhodu Alessandra Micheleja, prevzel krmilo...

Ko pomislite na Christiana Louboutina, si verjetno zamišljate glamurozne rdeče podplate. A zdaj njegov...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.