Snežna opica: aktivna, zabavna, avanturistična

Zelo verjetno ste že slišali za blagovno znamko Snow Monkey, ki se je začela s tremi modeli termo stekleničk, danes pa ponuja širok spekter termovk, lončkov, posod za hrano in hladilnih torb.

Zelo verjetno ste že slišali za blagovno znamko Snow Monkey, ki se je začela s tremi modeli termo stekleničk, danes pa ponuja širok spekter termovk, lončkov, posod za hrano in hladilnih torb. Zasnovala jo je nekdanja slovenska smučarka Ana Drev, ki je smuči zamenjala za poslovno kariero.

Ana Drev je svojo športno kariero končala leta 2019, že dobro leto prej pa je ustanovila blagovno znamko Snow Monkey. Kot pravi, je ideja o lastni blagovni znamki prišla povsem spontano, saj je v času, ki ga je preživljala na smučiščih, pogrešala dobro termo steklenico, ki ne bi bila videti kot klasična termovka, ampak bolj kot športni bidon in bi bila preprostejša za pitje. »Ne bi rekla, da je bila pri vsem tem prisotna ravno podjetniška žilica, morda bolj neko udejanjanje dobre ideje, saj se mi je ta izdelek že od samega začetka zdel zelo uporaben. V to zgodbo sem šla precej naivno in brez predhodnega znanja, zato mi podjetniške poti niso bile poznane,« priznava.

Dodaja, da je podjetniško neizkušenost morda kompenzirala z disciplino in delovnimi navadami, ki jih je pridobila kot vrhunska športnica in da je bilo morda prav to odločilno pri uspehu, ki ga je doživela znamka. »Nikoli mi ni bilo težko delati po vse dneve in vikende. Kar zadeva adrenalin, pa je ta v podjetniških vodahobčasno resda prisoten v večji meri, kot če bi imela kakšno bolj običajno službo, vendar to ni nekaj, kar me žene v tem poslu in brez česar ne bi mogla živeti,« pove.

»Snežna opica«

Idejo za ime Snow Monkey je Ana Drev dobila ob obisku japonske pokrajine Nagano, kjer lahko opice srečaš povsod – na balkonih hotelskih sob, na cesti, predvsem pa so znane po tem, da se pozimi namakajo v toplih vrelcih. »Naj poudarim, da so to zelo ljubke opice in da sem se nanje spomnila še večkrat po tem, ko sem bila že doma. Ker sem v svoji karieri smučarke začutila potrebo po termo steklenicah, ki so preproste za uporabo in dobro ohranjajo temperaturo, na Japonskem pa spoznala snežne opice, ki se namakajo v toplih vrelcih, da prebrodijo hude zime, se mi je asociacija toplo-hladno zdela več kot očitna in nastal je Snow Monkey,« pojasni.

»Največ sem se naučila iz lastnih napak«

Blagovno znamko je v začetku gradila z govoricami od ust do ust, pri čemer pove, da se v prvi fazi s tem niti ni intenzivno ukvarjala, saj je bila v tistem času še profesionalna športnica, ki se je morala osredotočati na druge stvari. Priznava, da morda na začetku še niso imeli pravega koncepta oziroma prave zagonske energije, ki jo startup potrebuje, zato so bila začetna leta zelo težka. Ko je končala kariero, pa je vse sile usmerila v to, da jeposkusila čim več stvari, da se je glas o blagovni znamki Snow Monkey razširil. »Poskusili smo vse – odoglaševanja spletne prodaje in prodaje v fizičnih trgovinah do prodaje za poslovna darila. Največ sem se naučila iz lastnih napak, ki pa sem jih redko ponavljala, kar je bilo ključno. Danes lahko rečem, da me je teh šest let precej izoblikovalo in da sem podjetniško na drugi ravni, kot sem bila začetku,« je zadovoljna. 

Čeprav na družbenih omrežjih pogosto vidimo znane in manj znane obraze z izdelki Snow Monkey, Ana Drev pove, da ne stavijo prav veliko na vplivnostni marketing. »Naša zgodba se je bolj širila od ust do ust, ker pa je bila sama blagovna znamka ljudem simpatična, so se večkrat na kakšni sliki ali videoposnetku pojavili z našimi izdelki. Flaška je pač nekaj, kar nas lahko zelo neobremenjeno spremlja povsod in je posledično precej vidna. Sama sem sicer uporabila tudi svoja poznanstva iz športa, vendar mislim, da se zgodba ne bi ‘prijela’, če ne bi šlo za izdelek z veliko uporabno vrednostjo,« meni.

Kakovost na vseh področjih

Na trgu je v zadnjem času precej bidonov, »jekleničk«, »flašk« in termo steklenic, zato nas je zanimalo tudi, v čem se izdelki Snow Monkey razlikujejo od drugih podobnih na trgu. Kot pojasni Ana Drev, »Snow Monkey ni flaška, temveč zgodba o aktivnem, zabavnem in avanturističnem življenjskem slogu, ki ljudem pomaga do zdravega in izpolnjujočega življenja. Povezanost z naravo, povezanost s samim seboj. Lahkotna neobremenjenost, ki jo vsi potrebujemo, da se kdaj odklopimo. En del te zgodbe je hidracija, drugi del pa naša simpatična snežna opica. Seveda pa ne moremo mimo tega, da Snow Monkey v osnovi sloni na kakovosti na vseh področjih. Izdelki ponujajo zares dobro toplotno izolacijo, izdelani pa so iz vrhunskih materialov, ki sozdravju prijazni, saj ne vsebujejo toksinov, aluminijev in ne prehajajo v tekočino. Poleg tega nudimo zelo dobro podporo strankam in smo za naše kupce redno dosegljivi, ker nismo posredniki neke znamke, ampak njeni lastniki.«

»Živimo trajnost«

Že od samega začetka tudi »živijo trajnost«, saj gre za izdelek, ki se lahko reciklira in uporablja »neskončnokrat«. Pomembno se jim zdi, da vzpostavijo ozaveščenost, koliko plastenk za enkratno porabo se danes porabi in kako se lahko temu izognemo, če si doma natočimo vodo ali pripravimo kavo. »Naj omenim, da je danes najbolj trajnostna metoda ponovna uporaba. Seveda je pomembno tudi, ali se izdelek lahko reciklira, vendar so ti postopki za zdaj še precej neučinkoviti, energetsko potratni in dragi,« poudari sogovornica, ki nam izda tudi svoj najljubši izdelek Snow Monkey: »To je bela sedemdecilitrska flaška Mover. Moja najljubša je, ker je bela moja najljubša barva in ker ta model združuje športno eleganten slog in jo lahko povsod vzamem s sabo,« pravi.

Kakšni pa so njeni načrti za Snow Monkey? »Uf, res me zanima, kje bomo čez pet let, hkrati pa je največji čar, da tega ne vemo (smeh). Priznam, da nisem klasična podjetnica s poslovno žilico, ki vseskozi spremlja rast in dobičke. Nisem nekdo, ki bi si na vse pretege želel, da ima svoje podjetje in blagovno znamko, zato ne sanjam o ničemer. Sem nekdo, ki rad razvija nekaj dobrega in funkcionalnega in to podkrepi z estetiko. Če se navežem na vse skupaj, bi zaključila z mislijo: ‘Samo nebo je meja’,« sklene.

Foto: arhiv Snow Monkey

Najbolj brano

Predstavljajte si, da se peljete skozi neskončna polja krav. Vse so bele, črne ali...

Patricia Savič je mlada ustvarjalka, ki je oblikovala prostor, kjer samozavest oživi. Salon Patrisha,...

Sonce, brunch in razlog za slavje. V restavraciji Cubo v Ljubljani sta DNA WHITENING...

Sorodne objave

Samoporjavitev je lahko nočna mora. Če ste kdaj oblekli bela oblačila po nanosu kreme...

V današnji epizodi smo se z izjemno ustvarjalko vsebin Ano Marijo Mihelič pogovarjali o...

V pariški prestolnici, kjer se moda in kulinarika že desetletja prepletata, je Saint Laurent...

Anna Wintour, ena najprepoznavnejših osebnosti v zgodovini modnega novinarstva, je 26. junija 2025 sporočila,...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.