Kith in Armani: večerja v središču kamna, mode in popolnega ambienta

Ste se kdaj vprašali, kako bi izgledala večerja, če bi jo servirali v srcu italijanske marmorne jame?

Ste se kdaj vprašali, kako bi izgledala večerja, če bi jo servirali v srcu italijanske marmorne jame? Kith in Armani sta na to vprašanje nedavno odgovorila na svoj način, in to spektakularno. V začetku julija sta modni hiši združili moči in v osupljivem okolju Cava della Luna, marmorne jame v bližini Carrare v Italiji in gostili dogodek, ki je presegel običajne predstave o modnih večerih.

Ambient, ki prehiti scenografijo

Lokacija sama je skoraj glavni lik večera. V visokih stenah svetlega marmorja, kjer se svetloba odbija z naravno eleganco, so ustvarili kuliso, ki je bila hkrati arhitekturna, surova in po svoje skoraj sakralna. Nič ni bilo bleščeče v klasičnem smislu in ravno zato je vse skupaj delovalo še bolj prefinjeno. Mize sredi kamnitih odrov, tihi minimalizem postavitve in tisti občutek, da so bili gostje del nečesa enkratnega.

Dogodek je bil namenjen predstavitvi nove kolekcije Estate 2025, a v resnici je šlo za več, združitev prostora, mode in kulinarike v izkušnjo, ki presega sezonski modni utrip.

Estate 2025: Ko se New York sreča z italijansko klasiko

Nova kapsulna kolekcija, ki je nastala v sodelovanju med Giorgiem Armanijem in Kithom, je bila prvič predstavljena prav v tem prostoru. Mehki kroji, lahkotni blazerji, svileni kompleti, bermude in znova uvedena ženska linija, vse z vizualnim podpisom Kitha, a s silhuetami, ki jasno nosijo Armanijevo filozofijo časa, prostora in oblačenja.

Koncept kolekcije ima dvojni pomen: estate v italijanščini pomeni poletje, v angleščini pa posest, kar dodatno namiguje na razmislek o tem, kako modo in luksuz dojemamo, kot nekaj bežnega ali nekaj trajnega?

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Marketing Mercedesa že desetletja ne temelji le na avtomobilih, temveč na občutku, ki ga...

V prazničnem decembru 2025 je prestolnica romantike in svetlobe dobila novo epsko zimsko atrakcijo....

Leto 2025 je na Spotifyju pripadlo Bad Bunnyju. Platforma je ob objavi sezonskega pregleda...

V digitalnem svetu, kjer živimo med nenehnim scrollanjem, hitrimi kliki in instant vsebinami, se...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.