The Devil Wears Prada 2 je na ulicah: ikonični film se vrača po 20 letih

Približno devetnajst let po kultnem originalu iz leta 2006 se svet mode in filma znova srečujeta.

Približno devetnajst let po kultnem originalu iz leta 2006 se svet mode in filma znova srečujeta. Uradno se snema drugi del filma Hudičevka v Pradi (The Devil Wears Prada) (tudi pod kodnim naslovom Cerulean), ki ga premierno obljubljajo v maju 2026. Po New Yorku so mimoidoči že opazili snemanje na ulicah, vključno s prizori iz prostorov modnega giganta Prada, kar je sprožilo naval objav in navdušenja na družbenih omrežjih.

Prvi del: megahit, kultni status in legije zvestih

Original The Devil Wears Prada iz leta 2006, z Anne Hathaway, Meryl Streep in Stanleyjem Tuccijem v glavnih vlogah, je zasijal z globalnim zaslužkom okoli 326 milijonov ameriških dolarjev ob proračunu med približno 35 in 41 milijoni. Kritiki so bili navdušeni, ocenili so ga kot duhovito, prefinjeno in stilsko izjemno zgodbo, še posebej Meryl Streep kot tiste zlovešče, a fascinantne Miranda Priestly, zaradi te vloge je namreč prejela Zlati globus in nominacijo za Oskarja.

Film se je hitro prelevil v enega najbolj ikoničnih modnih filmov vseh časov, njegova “cerulean sweater” scena, kostumi, dialogi in simbolika moči so se pojavili v vseh oblikah pop kulture, od televizije do političnih metafor.

Zvezdniški vrnilci: stalnice, ki so še dodatno zablestele

Skoraj dve desetletji kasneje se na lokacije vračajo legende. Anne Hathaway, ki znova igra Andy Sachs, je New York spremenila v svoj osebni modni oder, videvamo jo v bleščečih outfitih, vključno z Mondrian obleko, pinstripe kostimom in ogrlico v vrednosti 15.000 dolarjev, ki že odmeva na Instagramu in TikToku 

Emily Blunt, zdaj v svetlejši rdeči barvi las, se vrača kot Emily Charlton. Tokrat kot vplivna direktorica marketinga, njen lik bo tisti z nadzorom nad oglasi, ki so postali ključni za preživetje revije Runway.

In Meryl Streep nas ne preseneti kot kultna Miranda Priestly, še vedno elegantna, hladna odločna, pri 76 letih enako neomajna kot nekoč, s sodobno različico ikonične frizure in šik bež plaščem.

Z njimi se vrača tudi Stanley Tucci kot Nigel, ki je bil v originalu eden glavnih nosilcev humornega, a realistično modnega kontrasta.

Javnost in mnenja: pričakovanje in navdušenje

Fanatično pričakovanje se je že pokazalo, na ulicah New Yorka so mimoidoči navdušeno fotografirali snemanje, oboževalci delijo posnetke Anne v akciji, komentarji na TikToku in Instagramu pa govorijo zgolj eno: “končno je tu”, “najbolj pričakovani sequel desetletja”. Studia pozivajo, naj ne razočara, saj prvi del s svojo eleganco, ironijo in silno modno ikonografijo nosi status večne reference.

Število pričakovanja odziva javnosti že presega pretekle trende, na Redditu celo že napovedujejo, da drugi del preseže domače zasluške prvega, ki znašajo 125 milijonov dolarjev, kar pomeni, da bodo začetki predvajanj lansirani na rekordni ravni.

Zakaj smo vsi nestrpni?

Legendarnost vseh nosilcev vlog je od leta 2006 zrasla. Hathaway, Streep in Tucci niso zgolj ostali, ampak so se še bolj utrdili kot Hollywoodske ikone. Zgodba o modnem medijskem imperiju, oblasti, identiteti in psihologiji uspeha ostaja aktualna, režiser David Frankel in scenaristka Aline Brosh McKenna, ki sta sodelovala tudi pri originalu, vračata prefinjenost in vizualno izkušnjo, ki je pustila trajen pečat.

In prav zato: vsaka fotografija z lokacije, vsak viralni video s snemanj, vsak namig o outfitu pomeni več kot le hype. To je povratek ene izmed najbolj ikoničnih filmskih izkušenj, ki jo smo čakali skoraj 20 let.

Čeprav o zgodbi v drugi sezoni trenutno ve le malo, osrednja tema bo prelaz modnega tiska v digitalno dobo, spopad med analogijo in influencer kulturo ter internalni boj v reviji Runway, pričakovanja so res na najvišji ravni.

Najbolj brano

Najbolj samozavestno se počutim takrat, ko mi je resnično udobno v svojem telesu. To...

Ni bi bila le baletna uprizoritev, temveč potop v človeške odnose, napetosti, bližine in...

Ste se kdaj vprašali, kako bi izgledala večerja, če bi jo servirali v srcu...

Sorodne objave

Louis Vuitton je znova odprl meje luksuznega, tokrat v obliki presenetljivo igrivega in vizualno...

Preizkusili smo novo spletno orodje Mocktaili.ai, ki ga je lansiral SPAR. Ta omogoča ustvarjanje...

Sabrina Carpenter se je iz Disneyjeve najstniške zvezdnice prelevila v globalno pop senzacijo, a...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.