Kaj imata skupnega paradižnik in Loewe?

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni direktor Jonathan Anderson, je postal mojster scenarija, kjer digitalna kultura in modna umetnost nemoteno sobivata.

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni direktor Jonathan Anderson, je postal mojster scenarija, kjer digitalna kultura in modna umetnost nemoteno sobivata. In prav paradižnik je postal simbol tega prepleta.

Paradižnik kot meme: od interneta do modnega izdelka

V začetku leta je uporabnik na družbenem omrežju X objavil fotografijo čudovitega, skoraj skulpturalnega “heirloom” paradižnika z zapisom: “This tomato is so Loewe I can’t explain it.” To je bilo tisto, kar so pri Loewe zaznali kot povabilo. Jonathan Anderson je reagiral na meme z objavo, v kateri je napovedal “Loewe meme to reality” in kmalu je nastala torbica v obliki paradižnika. Postal je del Loewejeve spomladanske kolekcije: ročno izdelana, v bogati rdeči barvi z zlatim kalijem, luksuz s pridihom humorne elegance. 

Paradižnik kot metafora za jasnost in naravo

Paradižnik že prej ni bil tujec Loewe. Znamka je v svojih produktih ponujala vonj po paradižnikovih listih, kot osrednjo notno komponento v svečah, losjonih in dišavah za dom. S tem so subtilno vzdrževali organsko povezavo z naravo. Novi paradižnik kot torbica pa koncept nadgradi, iz simbolične omembe postane objekt dotika in stila. 

Več kot le modni trik

Ta poteza ni zgolj izdelek za Instagram. Startup Stoic pojasnjuje, da je paradižnikovo oblikovanje torbice del strategije culture-driven brand strategy: saj Loewe ni le sledil memu, ampak je interpretiral kolektivni impulz v produkt, izdelan z izjemno obrtnostjo. 

Dodaten preskok v vizualnost predstavlja Loewejev spektakel nad Cappadocio, paradižnikov balon na vroči zrak z Loewejevim logotipom, ki je poletel nad pripovednimi pokrajinami Turčije. Estetsko, viralno in skoraj poetično, paradižnik je postal letni simbol blagovne znamke. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LOEWE (@loewe)

Foto: DreamsTime

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Cartier je v najnovejši globalni praznični kampanji ponovno dokazal, da razume moč zgodbe, emocij...

Hotel Boka, skrit dragulj tik ob smaragdni Soči, pod mogočnim slapom Boka, predstavlja svojo...

Dr. Katarina Vujkovac je plastična, estetska in rekonstruktivna kirurginja, znana po izjemni natančnosti in...

Jacquemus je znova dokazal, da moda ni le estetika, ampak tudi zgodba, čustvo in...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.