S ščetko v roki in nasmehom na obrazu: Curaprox že sedmo leto zapored na Čarobnem dnevu

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil otroški smeh in dobra volja. Čas je bil za Čarobni dan, priljubljen dogodek, ki vsako leto družine poveže v sproščenem in igrivem vzdušju.

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil otroški smeh in dobra volja. Čas je bil za Čarobni dan, priljubljen dogodek, ki vsako leto družine poveže v sproščenem in igrivem vzdušju. Med številnimi razstavljavci, ki so poskrbeli za pester program, je bil tudi Curaprox, blagovna znamka, ki sem že od leta 2017 prinaša svoje poslanstvo: spodbujanje dobre ustne higiene na zabaven, interaktiven in izobraževalen način.

»Čarobni dan je za nas vedno poseben. Dogodek je odlično organiziran in prepoznaven, kar nam omogoča, da nagovorimo različne ciljne skupine, ki jih nagovarjamo tudi sicer,« poudarjajo pri Curaproxu.

Ščetkalnica: tam, kjer zobozdravnik postane prijatelj

Osrednji del Curaproxovega kotička je bila tudi letos priljubljena »Ščetkalnica«. Delavnica ščetkanja zob, ki se je udeležujejo tako otroci kot odrasli. Obiskovalci so pod vodstvom zobozdravnikov in ustnih higienikov spoznali, kako na najbolj učinkovit in varen način poskrbeti za svoje zobe in dlesni. Saj je dobra ustna higiena eden od temeljev zdravja.

»Vse stavimo na preventivo. Veseli smo, da lahko vlogo zobozdravnika predstavimo v sproščenem okolju in otrokom pomagamo premagati strah pred rednimi pregledi,« dodajajo organizatorji.

Igralnica in Brush Hour: učenje skozi igro

Posebej živahno je bilo tudi v Igralnici, kjer so otroci skupaj s študenti dentalne medicine igrali družabno igro »Brush Hour«. Ta interaktivni izobraževalni koncept otroke na igriv način uči pravilne tehnike ščetkanja in jih spodbuja, da novo znanje prenesejo v domače okolje.

Kolo sreče, prodajna stojnica ter maskoti Lili in Luka

Dolga vrsta se je vila tudi pred kolesom sreče, kjer so obiskovalci preizkusili svojo srečo in osvojili praktične nagrade. Na prodajni stojnici so lahko po ugodnih, posebnih cenah kupili svoje najljubše pripomočke za ustno nego.

Najmlajše pa sta navduševali tudi maskoti Lili in Luka, ki sta s svojo zobno ščetko vedno pripravljeni na igro. Otroci jima lahko kjerkoli poščetkajo zobe, kar jih dodatno spodbuja, da to rutino začnejo jemati kot nekaj zabavnega, ne kot nadležno opravilo. Pri Curaproxu poudarjajo, da je njihova naloga, da pokažejo, zakaj je vsakodnevna skrb za zdrave zobe pomembna, in da jo lahko predstavijo na način, ki motivira vse starostne skupine.

Ko zabava sreča preventivo

Prisotnost Curaproxa na Čarobnem dnevu že osmo leto zapored potrjuje, kako pomembno je združevati zabavne in izobraževalne vsebine. S sproščenim pristopom, strokovnimi nasveti in interaktivnimi igrami blagovna znamka uspešno gradi zavedanje o pomenu ustne higiene, in to na način, ki obiskovalce navdušuje leto za letom.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

V današnji epizodi podkasta SaMMozavestno smo poklepetali s priznanim chefom Igorjem Jagodicem. Kaj v...

Jacquemus in Nike sta ponovno združila moči in tokrat dobesedno segla više kot kadarkoli...

Včeraj smo se podali v SiTi Teater BTC v Ljubljani, ob 25-letnici gledališkega odra...

Acqua di Parma, ikonična italijanska hiša parfumerije, je ustvarila enega svojih najbolj fascinantnih in...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.