Senidah postala nova Niveina ambasadorka

Pred predstavitvijo novega seruma NIVEA Cellular Epigenetics so pri Beiersdorfu naznanili strateško partnerstvo s Senidah.

Pred predstavitvijo novega seruma NIVEA Cellular Epigenetics so pri Beiersdorfu naznanili strateško partnerstvo s Senidah. Kot pravijo, serum zagotavlja svež, sijoč in mladosten videz kože, Senidah pa mu dodaja glas samozavesti in navdiha.

Glasbenica slovenskih korenin pravi, da pogosto preizkuša različne izdelke za nego kože in da ji je ta izjemno pomembna, še posebej, ko je na poti in razpeta med številnimi obveznostmi. »Navdušena sem, da sem postala glavna ambasadorka globalne blagovne znamke, ki nenehno uvaja inovacije in prav takšen je tudi njihov najnovejši serum Cellular Epigenetics, ki je rezultat napredne znanosti. Z njim sem našla način, kako zavrteti čas nazaj,« pravi Senidah.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

V svetu, kjer luksuz pogosto pomeni status, pa ne vedno tudi trajnost, je v...

Nova kampanja “Iconic Never Gets Old” v ospredje postavlja starejše ženske in redefinira pojem...

Ko je lansiral Free Game, spletno platformo, ki korak za korakom razkriva proces gradnje...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.