BESTSELLER: Danska modna multinacionalka uradno odprla regionalni sedež za jugovzhodno Evropo v Ljubljani
Dansko modno podjetje BESTSELLER, ki stoji za svetovno prepoznavnimi blagovnimi znamkami JACK & JONES, ONLY, VERO MODA, SELECTED, NAME IT in drugimi, je v Ljubljani slovesno odprla svoj regionalni sedež za jugovzhodno Evropo. Gre za pomemben mejnik v razvoju podjetja, ki združuje nordijsko poslovno kulturo, trajnostno naravnanost in pristno lokalno povezanost. Pri tem v BESTSELLER-ju poudarjajo, da jih prav bližina kupcem in razumevanje lokalnih trgov razlikujeta od drugih globalnih modnih podjetij.
Ljubljana kot strateška točka rasti
Na novinarski konferenci sta ob otvoritvi spregovorila Alexander Helmut Korošec, regionalni direktor BESTSELLER Region East, sicer slovenskih korenin, in Miran Agnič, komercialni manager za BESTSELLER Region South East Europe.
Korošec je ob tem poudaril pomen Ljubljane znotraj širše strategije podjetja:
“V Ljubljani gradimo več kot regionalni sedež – gradimo most med severno in jugovzhodno Evropo. Želimo ostati blizu ljudem in kulturi vsakega trga. ” Odprtje novega poslovnega stičišča Bestseller za JV Evropo pa prinaša tudi nova delovna mesta. Agnič je izpostavil vlogo ekipe in lokalnega pristopa:
“BESTSELLER je podjetje, ki temelji na ljudeh. Zavedamo se, da poslovni rezultati prihajajo iz zaupanja, sodelovanja in razumevanja. Ljubljana je idealna lokacija za nadaljnjo rast, saj tukaj povezujemo izkušnje, energijo in priložnosti regije, ki ima izjemen potencial. Prav tako si želimo, da se zaposleni v delovnih prostorih dobro počutijo,” zato ne preseneča, da je nova poslovna stavba v ljubljanskem BTC-ju, DCB Montana, zasnovana z arhitekturno dovršenostjo – tako v svoji zunanjosti kot v skrbno oblikovani notranjosti.



Od družinske zgodbe do globalne modne sile
Podjetje BESTSELLER je leta 1975 ustanovil Troels Holch Povlsen na Danskem, danes – po natanko 50 letih, pa deluje v več kot 70 državah po svetu, zaposluje več kot 25 tisoč ljudi in ustvarja letni promet v višini približno 4,8 milijarde evrov. Vseh svojih 20 blagovnih znamk razvija samostojno, s čimer ohranja popoln nadzor nad kakovostjo, identiteto ter trajnostnimi in distribucijskimi procesi.
Njihov poslovni model združuje lastne prodajalne, e-trgovino in partnerske trgovce. Samo v Evropi ima podjetje več kot 3 tisoč lastnih prodajaln in 20 tisoč partnerskih prodajnih mest.



Inovativnost, tehnologija in trajnost
BESTSELLER se ne vidi zgolj kot modno podjetje, temveč kot trajnostni inovator v modni industriji. S svojo strategijo FASHION FWD si prizadeva za resnične spremembe – tako pri vplivu na okolje kot pri družbeni odgovornosti. Od leta 2018 je podjetje zmanjšalo neposredne emisije CO₂ za 82 odstotkov, z investicijskim programom INVEST FWD pa je v nove trajnostne tekstilne tehnologije vložilo že 25 milijonov dolarjev. Program Factory Standards zagotavlja, da vsi dobavitelji spoštujejo visoke okoljske, družbene in delovne standarde.
Sodobne rešitve, kot so z umetno inteligenco podprto napovedovanje povpraševanja in samodejno obnavljanje zalog (NOOS), omogočajo podjetju, da ostaja učinkovito in odzivno tudi v času, ko je modna industrija v stalnih spremembah, predvsem pa to da proizvedejo kolikor verjamejo, da bodo tudi prodali. “Verjamemo v partnerstvo, ne v prisotnost. Ko uspejo naši kupci in skupnosti, uspe tudi BESTSELLER. Želimo biti soudeleženi pri razvoju lokalnega okolja, ne le prisotni v njem,” je še povedal Miran Agnič, komercialni manager za BESTSELLER Region South East Europe.
Otvoritev ljubljanskih poslovnih prostorov je potekala v znamenju mode in glasbe. Mediji, poslovni partnerji in estrada je uživala v modni reviji ter ekskluzivnih showroomih blagovnih znamk BESTSELLER. Za glasbeno kuliso večera je poskrbel Paolo Barbato, mednarodno priznani DJ in glasbeni producent, ki je s svojim značilnim prepletom elektronskih ritmov poskrbel za energičen zaključek otvoritvenega dogodka.