Ko moda postane sporočilo: Lidl Slovenija navdušil na LJFW s kolekcijo #VSEIMAM

Na letošnjem Ljubljanskem tednu mode je Lidl Slovenija dokazal, da moda ni rezervirana le za prestižne blagovne znamke, temveč je lahko tudi dostopna, vključujoča in polna pomena.

Na letošnjem Ljubljanskem tednu mode je Lidl Slovenija dokazal, da moda ni rezervirana le za prestižne blagovne znamke, temveč je lahko tudi dostopna, vključujoča in polna pomena. Z modno revijo, ki je potekala v Stekleni dvorani Gospodarskega razstavišča, je predstavil svojo novo kampanjo #VseImam, ki v središče postavlja svobodo izražanja, sprejemanje različnosti in pogum, da ostanemo zvesti sami sebi.

Na pisti so se zvrstili trije različni slogi, sproščeno eleganten, športni in jeans videz, ki so v igrivi kombinaciji barv in tekstur prikazali, kako lahko vsak posameznik ustvari svoj lasten modni izraz. Kolekcija je mešanica trendov, udobja in avtentičnosti, njen cilj pa je ustvariti prostor, kjer se vsak počuti sprejetega.

Z #VseImam želimo poudariti, da moda ni statusni simbol, ampak izraz identitete. Kolekcija spodbuja, da se znebimo predsodkov in se v modi vidimo kot na platnu, kjer je vsaka kombinacija dobrodošla,” je povedala Tina Narobe, sodelavka v marketingu v Lidlu Slovenija.

Barvit oder, glasba in moda z namenom

Eden od vrhuncev večera je bil glasbeni nastop skupine Batista Cadillac, ki je na dogodku premierno predstavila skladbo Vse imam, uradno himno kampanje. Pesem s soul in funk pridihom je poskrbela za čustveno noto revije, saj njeno besedilo odraža isto sporočilo, kot ga nosi Lidlova kolekcija: biti zvest sebi in pogumno izražati svojo edinstvenost.

Izvršna producentka LJFW Melinda Rebrek je sodelovanje z Lidlom opisala kot osvežujoče presenečenje: “Ko smo prejeli njihovo idejo, smo takoj vedeli, da bo nekaj posebnega. Lidl je znan po svojih ikoničnih modnih kosih, zato smo z veseljem sprejeli izziv. Njihova revija je bila polna energije, barv in pristnosti, od pestre kolekcije do glasbene točke Batista Cadillac.”

Lidl kot partner kreativnosti

Poleg modnih videzov je Lidl Slovenija na LJFW pripravil tudi barvit razstavni prostor v preddverju Steklene dvorane, kjer so obiskovalci lahko preizkusili kozmetične izdelke blagovne znamke CIEN, se osvežili s ponudbo Lidlove sveže tržnice in se fotografirali v dinamični #VseImam foto aktivaciji.

S kampanjo Lidl nadaljuje svojo širšo družbeno zavezo, ustvarjati svet, kjer je prostor za vse. »Naš slogan Lidl. Splača se. ne pomeni le razmerja med ceno in kakovostjo. Gre za spodbudo ljudem, da cenijo tisto, kar je resnično pomembno: varnost, zanesljivost in svobodo biti to, kar si,« je dodala Tea Inkret, sodelavka v marketingu v Lidlu Slovenija.

Modni moment se nadaljuje

Za vse modne navdušence bo Lidl zgodbo #VseImam nadaljeval še 23. oktobra 2025, ko bo v centru Ljubljane na Bregu 12 pripravil Pop-Up dogodek, kjer bodo obiskovalci svoj kos iz kolekcije lahko prejeli brezplačno, v zameno za objavo na družbenem omrežju. Dogodek bo združil glasbo, trende in kreativnost, obiskovalci pa bodo lahko še enkrat doživeli duh kampanje, ki navdihuje, da vse, kar potrebujemo, že imamo.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Italijanska luksuzna znamka Moncler je oktobra 2025 predstavila novo globalno kampanjo z naslovom Warmer...

Zadnji dan Ljubljanskega tedna mode (LJFW) je minil v znamenju mladih talentov, modnih presežkov...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.