Loewe “Crafted Garden” je ustvaril popolno senzorično izkušnjo

Znamka Loewe, in posebej njeni parfumi Loewe Perfumes, je z novo serijo pop-up aktivacij pod imenom “Crafted Garden” premaknila mejo med trgovinsko izkušnjo, umetniško instalacijo in arhitekturnim scenarijem. Izdelki in prostor se zlivajo v eno, na podlagi preverjenih dejstev predstavljamo, kako je kampanja zasnovana, kaj prinaša in zakaj je to zanimiva zgodba za lifestyle medij.

Znamka Loewe, in posebej njeni parfumi Loewe Perfumes, je z novo serijo pop-up aktivacij pod imenom “Crafted Garden” premaknila mejo med trgovinsko izkušnjo, umetniško instalacijo in arhitekturnim scenarijem. Izdelki in prostor se zlivajo v eno, na podlagi preverjenih dejstev predstavljamo, kako je kampanja zasnovana, kaj prinaša in zakaj je to zanimiva zgodba za lifestyle medij.

Kako vas Loewe popelje med vrtove?

“Crafted Garden” je konceptualni pop-up, kjer Loewe združuje botaniko, parfumsko estetiko in arhitekturo. Z uporabo modularnih elementov sistema molo (“softwall” in “softblock” izdelki, oblikovani s strani Stephanie Forsythe in Todd MacAllen) so v prostoru ustvarili labirint-podoben ambient, navdihnjen s renesančnimi vrtovi, kjer se izdelki Loewe Perfumes razkazujejo kot del izkušnje. V ločevanju med prodajnim prostorom in galerijo je pop-up oblikovan tako, da obiskovalca popelje skozi “vrt vonjev” stene in niše iz tekstilnega zelenega softwalla ustvarjajo občutek divje, a urejene narave, medtem ko so izdelki predstavljeni kot skulpturalni objekti v tej instalaciji. 

Materiali igrajo ključno vlogo. Zeleni tekstilni softwall in koordinirani softblock moduli, zasnovani s strani molo-studia, v vizualnem jeziku ustvarjajo “rastlinski” občutek, ki je hkrati minimalističen in prefinjen. Na spletni strani molo je projekt opisan kot “LOEWE Perfumes · Crafted Garden · Global Pop-Up” s poudarkom na “forest green textile softwall + softblock”. 

Barvna paleta je globoka zelena, naravni tekstili, kontrastni detajli, ki sodeluje z vizualno identiteto Loewe Perfumes, kjer botanika, narava, obrtništvo in parfumska estetika tvorijo integralno celoto. Eden od kritikov je zapisalc: “A renaissance of nature and scent … the scent-soaked installation … an experimental vision of the brand’s fragrance world.”

Kaj naredi izkušnjo?

Za Loewe Perfumes je pop-up rezultat strateškega fokusiranja na čutno izkušnjo, ne zgolj prodajo parfuma, temveč graditev prostora, zgodbe in atmosfere. Obiskovalec ne stopi le v trgovino, temveč v sceno, kjer so vonji, materiali, ambient in obnašanje prostora soustvarjeni.

Takšna kampanja pomeni, da blagovna znamka komunicira na poti, kjer je moda, aroma in arhitektura združena. Za ustvarjalce vsebin in lifestyle medije to pomeni priložnost za vizualno in temeljito zgodbo, “izkušnjo znotraj znamke”.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

V danajšnji epizodi podkasta SaMMozavestno smo gostili dr. Katarino Vujkovac, specialistko plastične in estetske...

V središču West Hollywooda je športna znamka PUMA odprla svoj novi PUMA Studio, dvonadstropni...

Ko je Kylie Jenner leta 2016 lansirala svojo prvo linijo ličil, svet ni vedel,...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.