Post Malone s konjem na modni pisti: debut linije “Austin Post”

1. septembra 2025 je Post Malone v pariškem Hôtel de Bourdon, Maison Pozzo di Borgo, nekoč rezidenci Karla Lagerfelda, predstavil svojo prvo modno linijo pod imenom Austin Post, Season One: At First Light.

Debi v Parizu in navdih iz Divjega zahoda

1. septembra 2025 je Post Malone v pariškem Hôtel de Bourdon, Maison Pozzo di Borgo, nekoč rezidenci Karla Lagerfelda, predstavil svojo prvo modno linijo pod imenom Austin PostSeason One: At First Light.

Oblikovanje, skozi katerega je prepojeno njegovo ozadje in osebni stil, se močno naslanja na Dallas western in Southwest ranch estetiko, s poudarkom na turkizni, kavbojskih čevljih, traperju in usnju. Linija “At First Light” odraža vplive ranč kulture Teksasa in razvoja njegove osebnosti skozi glasbo in stil.

Šokanten vrhunec: pojavil se je tudi konj

Post Malone je zaprl dogodek oblečen v svetel dinamičen denim outfit, dopolnjen s kavbojskim klobukom, izrazitim pasom in pivom v roki. V pogovoru z WWD je povedal, da je moda nekaj, kar je želel ustvariti že dolgo časa in da je z ustvarjeno linijo zelo povezan.

Po njegovih besedah modna znamka predstavlja „nov ustvarjalni izraz in duhovno podaljšanje njegove identitete“. Dogodek je bil zasnovan kot druženje znotraj Pariza, kjer je z mešanico družinske glasbe, svojo osebno energijo in celo Bud Light pivom vnesel vzdušje zahodne domače zabave. Kot je sam izjavil, “bringing the Bud Lights and the sh*tshow to Paris”.

Dizajn in sodelovanja

Kolekcija vključuje traperje in jakne s zvezdicami, karo srajce, čevlje Lucchese, ter izdelke s turkiznimi in srebrnimi detajli, med drugim buffalo jakne, opremljene z gumbi iz Tennessee Turquoise Company. Zasnova kreacij združuje preprosto vsakdanje nošenje z unikati, ki jih je sam Post Malone osebno nosil v preteklosti.

Razpoloženje in odziv

Revija Vogue poudarja, da je šov bil kombinacija njegove glasbene prepoznavnosti in kavbojskega šarma, z iskrenostjo in duhovitostjo, ki jo je popeljal na modno sceno. GQ dopolnjuje, da je bil dogodek zasnovan kot sproščen »house party« v starodavni palači. Tudi Page Six navaja, da so sledilci na Instagramu z navdušenjem sprejeli najavo in objave, med njimi komentarja “We ready” in “I’m so excited 😄”.

Najbolj brano

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

V času, ko zdi se, da uspemo le, če smo glasni, obstajajo ženske, ki...

Sorodne objave

Včeraj je v Milanu, pri 91 letih, umrl Giorgio Armani, oblikovalec, ki je italijansko...

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

Julija 2025 je Sydney Sweeney nastopila v kampanji ameriške modne znamke American Eagle z...

Trgovina iz zlata? Tako je, Casa Loewe Shanghai, največja zastopniška trgovina znamke v Aziji,...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.