Lidl Slovenija na pop-up dogodku predstavil modno kolekcijo #VseImam

Moda, glasba in barve, ki slavijo raznolikost

Po odmevnem nastopu na letošnjem LJFW – Ljubljana Fashion Weeku, je Lidl Slovenija kolekcijo in kampanjo #VseImam, ki poudarja, da so njihova oblačila namenjena prav sem, predstavil še na ekskluzivnem Pop-Up dogodku v središču Ljubljane. Dogodek, ki je združil modo, trende, glasbo in ustvarjalnost, je obiskovalcem ponudil priložnost, da doživijo Lidlovo modno kolekcijo na čisto poseben način – in del nje odnesejo tudi domov. Dogodek je popestril akustičen nastop priljubljene glasbene skupine Batista Cadillac, ki je za kampanjo ustvarila pesem Vse imam. Besedilo in glasba izražata glavno sporočilo kampanje o pomenu sprejemanja in svobodnega izražanja tudi na področju mode.  

Za vse, ki skozi modo izražajo svojo identiteto in se oblačijo v svoje – ali Lidlove – barve, je Lidl Slovenija na Bregu 12 v Ljubljani za en dan prostor 369 Place spremenil v edinstveno prizorišče (showroom) za ekskluzivni Pop-Up dogodek, na katerem so se skozi ves dan prepletali moda, glasba in trendi.

Obiskovalci so bili poleg predstavitve oblačil iz kolekcije #VseImam, ki so jih lahko prejeli v zameno za objavo na družbenem omrežju, deležni tudi izdelkov z Lidlove sveže tržnice, preizkusili pa so lahko tudi kozmetične izdelke Lidlove blagovne znamke Cien ter se fotografirali v dinamični foto aktivaciji in tako dodali svoj košček v mozaik kampanje #VseImam.

»S kolekcijo oblačil #VseImam želimo ljudem sporočiti, da si vsak zasluži začutiti svoje mesto  – ne glede na to, kakšen je njegov slog. Moda naj bo prostor, kjer se počutimo dobro. In tudi Lidlova blagovna znamka spodbuja ljudi k temu, da prepoznavajo resnično vrednost v življenju in cenijo tisto, kar jim je pomembno: varnost, zanesljivost in uresničevanje njihovih sanj,” je dejala Tina Narobe iz Lidla Slovenije.  

Tea Inkret iz Lidla Slovenija je dodala: »S kampanjo in kolekcijo #VseImam želimo ljudi obenem tudi spodbuditi, da odvržejo predsodke in v modi ne vidijo statusa, temveč platno za izražanje.«

Barvita kolekcija, močno sporočilo

Kolekcija oblačil #VseImam združuje trende, športni slog in sproščen jeans videz. Ponuja pisana oblačila v unikatnih kombinacijah. Barviti Lidlov modni svet tako sestavlja široka paleta kosov – od vsakdanjih do funkcionalnih in zabavnih oblačil za moške in ženske, oblačila pa je Lidl nadgradil tudi z obutvijo.

Tako kot pesem #Vseimam tudi celotna kampanja nosi sporočilo o svobodi izražanja, sprejemanju različnosti in ustvarjanju prostora,  kjer je vsakdo sprejet – ne glede na slog, okus ali barve, ki jih nosi.

Dogodek so z nastopom popestrili Batista Cadillac

Za presenečenje dneva  na Pop-Up dogodku je z nastopom poskrbela priljubljena slovenska soul in funk glasbena skupina Batista Cadillac, ki je v sodelovanju z Lidlom Slovenija za kampanjo #VseImam napisala himno z istoimenskim naslovom.  Pesem, ki je plod umetniškega ustvarjanja in pristnega navdiha, je band premierno predstavil občinstvu na Lidlovi modni reviji na LJFW – Ljubljana Fashion Weeku. Tam je Lidl Slovenija kolekcijo oblačil #VseImam predstavil na otvoritvenem večeru. Na modni pisti so pokazali vse tri različne stile kolekcije – sproščeno eleganten, športni in jeans videz.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Njegovo poslanstvo je ostajalo jasno, raziskovati presečišče med kulturo, identiteto in vizualnim izrazom ter...

Pariška luksuzna modna hiša Maison Margiela je naredila korak iz sveta mode v arhitekturo...

Španska modna znamka ZARA je pravkar predstavila svojo najnovejšo kampanjo, ki z vizualno močjo...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.