Jacquemus Le Valérie: v spomin na mamo

Simon Porte Jacquemus je še enkrat dokazal, da zna modo preplesti z osebnimi čustvi. V okviru kolekcije Spring/Summer 2026 “Le Paysan”, predstavljene v Versaillesu, je francoski oblikovalec razkril novo torbico, poimenovano Le Valérie, v čast svoji pokojni materi, ki je bila skozi celotno njegovo kariero navdih in simbol njegove ustvarjalne poti.

Simon Porte Jacquemus je še enkrat dokazal, da zna modo preplesti z osebnimi čustvi. V okviru kolekcije Spring/Summer 2026 “Le Paysan”, predstavljene v Versaillesu, je francoski oblikovalec razkril novo torbico, poimenovano Le Valérie, v čast svoji pokojni materi, ki je bila skozi celotno njegovo kariero navdih in simbol njegove ustvarjalne poti.

Jacquemus, ki prihaja iz sončne Provanse, pogosto poudarja, da so spomini na mater Valérie tisti, ki so oblikovali njegov občutek za estetiko, toplino in pristnost. Bila je preprosta, elegantna ženska z izrazitim občutkom za slog in po njenem dekliškem priimku se danes imenuje njegova znamka “Jacquemus”. Ko je Valérie tragično izgubila življenje v prometni nesreči, je bil Simon še najstnik. Ta izguba je postala gonilna sila njegovega ustvarjanja in prav vsaka njegova kolekcija nosi delček spomina nanjo. Tokrat pa se je oblikovalec odločil, da ji v celoti posveti kos, ki ga bodo ljubiteljice mode verjetno nosile z enako mero spoštovanja, kot jo on čuti do svoje matere.

Torbica Le Valérie je premišljena do zadnjega detajla. Izdelana je iz mehkega telečjega usnja, z magnetnim poklopcem in elegantnim kovinskim zapiralom, ki spominja na sodobno interpretacijo klasičnega francoskega minimalizma. V kontrastu med čvrsto strukturo in nežnim, skoraj kiparskim gibanjem usnja se skriva tisto, kar Jacquemus najbolje obvlada, ujeti čustvo v obliko. Na uradni spletni strani blagovne znamke je torbica na voljo v več barvnih različicah, med njimi tudi v svetlo rožnati, smetanasti in črni, cena za model Small Valérie pa znaša 1.190 evrov.

Kolekcija “Le Paysan”, v kateri je bila torbica prvič predstavljena, je ljubezensko pismo njegovim koreninam, življenju na jugu Francije, spominom na polja, morje in družinsko preprostost. V njej Jacquemus ponovno združuje naravo, nostalgijo in sodobno urbano eleganco, pri čemer Le Valérie izstopa kot simbol povezanosti med tradicijo in osebno zgodbo.

Torbica ni zgolj modni dodatek, ampak intimen poklon. Z njo Jacquemus nadaljuje pripoved, ki jo gradi že več kot desetletje: modo razume kot sredstvo izražanja identitete in spomina. Po kultni torbici Le Chiquito, ki je redefinirala modni minimalizem, Le Valérie prinaša novo poglavje, bolj zrelo, osebno in čustveno.

V svetu, kjer luksuz vse pogosteje išče svojo dušo, Jacquemus dokazuje, da je prava vrednost blagovne znamke v zgodbi, ki jo nosi. Le Valérie ni samo torbica ampak spomin, ljubezen in umetnost, združene v enem predmetu, ki bo morda postal celo nova ikona francoskega oblikovanja.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Kim Kardashian zna poskrbeti, da SKIMS nikoli ne deluje kot “še ena modna znamka”....

Luxuzna kalifornijska veriga z zdravo prehrano Erewhon je 1. novembra 2025 začela ponujati povsem...

“Turbo” je nekdaj pomenilo moč, kvaliteto, nekaj, kar dela brez premora. Danes je razvoj...

Znamka Loewe, in posebej njeni parfumi Loewe Perfumes, je z novo serijo pop-up aktivacij...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.