Skip to content
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
PODKAST
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
UŽIVA
MM
O
BIVA
MM
O
GLEDA
MM
O
MM
ARKETING
USTVARJA
MM
O
MM
REŽENJE
DELI
MM
O
PODKAST
Ostanite na tekočem
Prijavi se
Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.
Instagram
Facebook
Tiktok
Youtube
MM
ARKETING
Heinz je presenetil s kampanjo, ki je paradižnike spremenila v olimpijce
Kitajska se letos pripravlja na enega največjih športnih dogodkov v državi, National Games 2025, ki bodo med 9. in 21. novembrom potekale v regiji Guangdong - Hong Kong - Macao. Čeprav Heinz ni uradni sponzor iger, je priložnost izkoristil na povsem nepričakovan, vizualno osupljiv in izjemno domiseln način. V sodelovanju s kreativno agencijo Heaven & Hell Shanghai je ustvaril kampanjo, ki je v trenutku postala pogovor dneva v kitajskem oglaševalskem svetu.
Erewhon predstavlja: »Mint Condition Smile« smoothie z okusom mete
Luxuzna kalifornijska veriga z zdravo prehrano Erewhon je 1. novembra 2025 začela ponujati povsem nenavaden smoothie z izrazitim okusom mete pod imenom Mint Condition Smile Smoothie. Pogledali smo, kaj vsebuje, zakaj je tako poseben in kako ga sprejemajo kupci.
Jacquemus Le Valérie: v spomin na mamo
Simon Porte Jacquemus je še enkrat dokazal, da zna modo preplesti z osebnimi čustvi. V okviru kolekcije Spring/Summer 2026 “Le Paysan”, predstavljene v Versaillesu, je francoski oblikovalec razkril novo torbico, poimenovano Le Valérie, v čast svoji pokojni materi, ki je bila skozi celotno njegovo kariero navdih in simbol njegove ustvarjalne poti.
Vse objave
MMARKETING
,
DELIMMO
1
Heinz je presenetil s kampanjo, ki je paradižnike spremenila v olimpijce
Kitajska se letos pripravlja na enega največjih športnih dogodkov v državi, National Games 2025,...
PREBERI VEČ
DELIMMO
,
MMARKETING
1
Erewhon predstavlja: »Mint Condition Smile« smoothie z okusom mete
Luxuzna kalifornijska veriga z zdravo prehrano Erewhon je 1. novembra 2025 začela ponujati povsem...
PREBERI VEČ
MMODNO
,
MMARKETING
1
Jacquemus Le Valérie: v spomin na mamo
Simon Porte Jacquemus je še enkrat dokazal, da zna modo preplesti z osebnimi čustvi....
PREBERI VEČ
IZPOSTAVLJAMMO
,
MMARKETING
1
Loewe “Crafted Garden” je ustvaril popolno senzorično izkušnjo
Znamka Loewe, in posebej njeni parfumi Loewe Perfumes, je z novo serijo pop-up aktivacij...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
DELIMMO
1
IKEA: Ko oglaševanje postane zgodba o domu, ne o pohištvu
V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...
PREBERI VEČ
DELIMMO
,
MMARKETING
1
Kako je Kylie Jenner prodala iluzijo milijardnega imperija
Ko je Kylie Jenner leta 2016 lansirala svojo prvo linijo ličil, svet ni vedel,...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
DELIMMO
1
Ko vsi bežijo v digitalno, Outlander stopa nazaj v tisk: modna platforma, ki verjame v moč fizične prisotnosti
Njegovo poslanstvo je ostajalo jasno, raziskovati presečišče med kulturo, identiteto in vizualnim izrazom ter...
PREBERI VEČ
MMODNO
,
MMARKETING
1
Lidl Slovenija na pop-up dogodku predstavil modno kolekcijo #VseImam
Moda, glasba in barve, ki slavijo raznolikost...
PREBERI VEČ
NALOŽI VEČ OBJAV