Skip to content
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
PODKAST
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
UŽIVA
MM
O
BIVA
MM
O
GLEDA
MM
O
MM
ARKETING
USTVARJA
MM
O
MM
REŽENJE
DELI
MM
O
PODKAST
Ostanite na tekočem
Prijavi se
Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.
Instagram
Facebook
Tiktok
Youtube
MM
ARKETING
Loewe “Crafted Garden” je ustvaril popolno senzorično izkušnjo
Znamka Loewe, in posebej njeni parfumi Loewe Perfumes, je z novo serijo pop-up aktivacij pod imenom “Crafted Garden” premaknila mejo med trgovinsko izkušnjo, umetniško instalacijo in arhitekturnim scenarijem. Izdelki in prostor se zlivajo v eno, na podlagi preverjenih dejstev predstavljamo, kako je kampanja zasnovana, kaj prinaša in zakaj je to zanimiva zgodba za lifestyle medij.
IKEA: Ko oglaševanje postane zgodba o domu, ne o pohištvu
V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih, ki se vedno znova vrača k bistvu, domu, odnosom in čustvom. Njene kampanje že dolgo niso več le katalogi izdelkov, temveč pripovedi o ljudeh in trenutkih, v katerih se rojevajo življenjske zgodbe.
Kako je Kylie Jenner prodala iluzijo milijardnega imperija
Ko je Kylie Jenner leta 2016 lansirala svojo prvo linijo ličil, svet ni vedel, da bo zgodba o 29 ameriških dolarjih vrednih “lip kitih” postala učbenikov primer sodobnega marketinga.
Vse objave
IZPOSTAVLJAMMO
,
MMARKETING
1
Loewe “Crafted Garden” je ustvaril popolno senzorično izkušnjo
Znamka Loewe, in posebej njeni parfumi Loewe Perfumes, je z novo serijo pop-up aktivacij...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
DELIMMO
1
IKEA: Ko oglaševanje postane zgodba o domu, ne o pohištvu
V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...
PREBERI VEČ
DELIMMO
,
MMARKETING
1
Kako je Kylie Jenner prodala iluzijo milijardnega imperija
Ko je Kylie Jenner leta 2016 lansirala svojo prvo linijo ličil, svet ni vedel,...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
DELIMMO
1
Ko vsi bežijo v digitalno, Outlander stopa nazaj v tisk: modna platforma, ki verjame v moč fizične prisotnosti
Njegovo poslanstvo je ostajalo jasno, raziskovati presečišče med kulturo, identiteto in vizualnim izrazom ter...
PREBERI VEČ
MMODNO
,
MMARKETING
1
Lidl Slovenija na pop-up dogodku predstavil modno kolekcijo #VseImam
Moda, glasba in barve, ki slavijo raznolikost...
PREBERI VEČ
KOZMMETIKA
,
MMARKETING
1
THE ORDINARY proti psevdoznanosti v negi kože
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
MMODNO
1
Ko moda postane sporočilo: Lidl Slovenija navdušil na LJFW s kolekcijo #VSEIMAM
Na letošnjem Ljubljanskem tednu mode je Lidl Slovenija dokazal, da moda ni rezervirana le...
PREBERI VEČ
MMODNO
,
MMARKETING
1
Moncler združil legendi: Al Pacino in Robert De Niro v kampanji, ki dokazuje, da je prava toplina v prijateljstvu
Italijanska luksuzna znamka Moncler je oktobra 2025 predstavila novo globalno kampanjo z naslovom Warmer...
PREBERI VEČ
NALOŽI VEČ OBJAV