Skip to content
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
PODKAST
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
UŽIVA
MM
O
BIVA
MM
O
GLEDA
MM
O
MM
ARKETING
USTVARJA
MM
O
MM
REŽENJE
DELI
MM
O
PODKAST
Ostanite na tekočem
Prijavi se
Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.
Instagram
Facebook
Tiktok
Youtube
MM
ARKETING
Erewhon predstavlja: »Mint Condition Smile« smoothie z okusom mete
Luxuzna kalifornijska veriga z zdravo prehrano Erewhon je 1. novembra 2025 začela ponujati povsem nenavaden smoothie z izrazitim okusom mete pod imenom Mint Condition Smile Smoothie. Pogledali smo, kaj vsebuje, zakaj je tako poseben in kako ga sprejemajo kupci.
Jacquemus Le Valérie: v spomin na mamo
Simon Porte Jacquemus je še enkrat dokazal, da zna modo preplesti z osebnimi čustvi. V okviru kolekcije Spring/Summer 2026 “Le Paysan”, predstavljene v Versaillesu, je francoski oblikovalec razkril novo torbico, poimenovano Le Valérie, v čast svoji pokojni materi, ki je bila skozi celotno njegovo kariero navdih in simbol njegove ustvarjalne poti.
Loewe “Crafted Garden” je ustvaril popolno senzorično izkušnjo
Znamka Loewe, in posebej njeni parfumi Loewe Perfumes, je z novo serijo pop-up aktivacij pod imenom “Crafted Garden” premaknila mejo med trgovinsko izkušnjo, umetniško instalacijo in arhitekturnim scenarijem. Izdelki in prostor se zlivajo v eno, na podlagi preverjenih dejstev predstavljamo, kako je kampanja zasnovana, kaj prinaša in zakaj je to zanimiva zgodba za lifestyle medij.
Vse objave
DELIMMO
,
MMARKETING
1
Erewhon predstavlja: »Mint Condition Smile« smoothie z okusom mete
Luxuzna kalifornijska veriga z zdravo prehrano Erewhon je 1. novembra 2025 začela ponujati povsem...
PREBERI VEČ
MMODNO
,
MMARKETING
1
Jacquemus Le Valérie: v spomin na mamo
Simon Porte Jacquemus je še enkrat dokazal, da zna modo preplesti z osebnimi čustvi....
PREBERI VEČ
IZPOSTAVLJAMMO
,
MMARKETING
1
Loewe “Crafted Garden” je ustvaril popolno senzorično izkušnjo
Znamka Loewe, in posebej njeni parfumi Loewe Perfumes, je z novo serijo pop-up aktivacij...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
DELIMMO
1
IKEA: Ko oglaševanje postane zgodba o domu, ne o pohištvu
V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...
PREBERI VEČ
DELIMMO
,
MMARKETING
1
Kako je Kylie Jenner prodala iluzijo milijardnega imperija
Ko je Kylie Jenner leta 2016 lansirala svojo prvo linijo ličil, svet ni vedel,...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
DELIMMO
1
Ko vsi bežijo v digitalno, Outlander stopa nazaj v tisk: modna platforma, ki verjame v moč fizične prisotnosti
Njegovo poslanstvo je ostajalo jasno, raziskovati presečišče med kulturo, identiteto in vizualnim izrazom ter...
PREBERI VEČ
MMODNO
,
MMARKETING
1
Lidl Slovenija na pop-up dogodku predstavil modno kolekcijo #VseImam
Moda, glasba in barve, ki slavijo raznolikost...
PREBERI VEČ
KOZMMETIKA
,
MMARKETING
1
THE ORDINARY proti psevdoznanosti v negi kože
PREBERI VEČ
NALOŽI VEČ OBJAV