Skip to content
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
PODKAST
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
UŽIVA
MM
O
BIVA
MM
O
GLEDA
MM
O
MM
ARKETING
USTVARJA
MM
O
MM
REŽENJE
DELI
MM
O
PODKAST
Ostanite na tekočem
Prijavi se
Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.
Instagram
Facebook
Tiktok
Youtube
MM
ARKETING
Mercedes-Benz: marketing, ki ustvarja svetove
Marketing Mercedesa že desetletja ne temelji le na avtomobilih, temveč na občutku, ki ga znamka ustvarja. Ta pristop pojasni, zakaj Mercedes ostaja ena najmočnejših globalnih identitet: prodajajo prestiž, pripadnost, vizijo in izkušnjo, ne zgolj vozila. Njihov slogan “The Best or Nothing” ni oglaševalska fraza, temveč filozofija, ki jo izpeljujejo v vsaki komunikaciji, od klasičnih oglasov do digitalnih kampanj. Blagovna znamka je skozi desetletja zgradila mitološki status, vendar nikoli ni počivala na zgodovini. Moč Mercedesa je v sposobnosti kombiniranja tradicije z neprestanimi inovacijami.
Vzpon senzoričnega marketinga: Zakaj blagovne znamke stavijo na moč petih čutov
V digitalnem svetu, kjer živimo med nenehnim scrollanjem, hitrimi kliki in instant vsebinami, se potrošniki vse težje resnično povežejo z blagovnimi znamkami. Podobe in videi se vrstijo z bliskovito hitrostjo, kar blagovnim znamkam postavlja največji izziv današnjega časa: kako pridobiti in zadržati pozornost. Eden najhitreje rastočih odgovorov na to vprašanje je senzorični marketing. Pristop, ki v ospredje postavlja človekovih pet čutov in poskuša digitalne izkušnje narediti bolj čustvene in otipljive.
Jacquemus je v gorah narisal Nikejev Swoosh: modna kampanja, ki je presegla vse meje
Jacquemus in Nike sta ponovno združila moči in tokrat dobesedno segla više kot kadarkoli prej. Za svojo novo kolekcijo sta ustvarila enega najbolj spektakularnih in viralnih prizorov leta: ogromen Nikejev Swoosh, izrisan sredi zasneženih gorskih pobočij.
Vse objave
MMARKETING
1
Mercedes-Benz: marketing, ki ustvarja svetove
Marketing Mercedesa že desetletja ne temelji le na avtomobilih, temveč na občutku, ki ga...
PREBERI VEČ
MMARKETING
1
Vzpon senzoričnega marketinga: Zakaj blagovne znamke stavijo na moč petih čutov
V digitalnem svetu, kjer živimo med nenehnim scrollanjem, hitrimi kliki in instant vsebinami, se...
PREBERI VEČ
MMODNO
,
MMARKETING
1
Jacquemus je v gorah narisal Nikejev Swoosh: modna kampanja, ki je presegla vse meje
Jacquemus in Nike sta ponovno združila moči in tokrat dobesedno segla više kot kadarkoli...
PREBERI VEČ
MMARKETING
1
Ko dišava postane poteza: Acqua di Parma predstavi šahovski set kot umetnino
Acqua di Parma, ikonična italijanska hiša parfumerije, je ustvarila enega svojih najbolj fascinantnih in...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
KOZMMETIKA
1
Rhode prevzem Londona: ulica je postala podaljšek kozmetične izkušnje
Rhode, znamka Hailey Bieber, je novembra 2025 v Londonu izvedla eno svojih najbolj prepoznavnih...
PREBERI VEČ
MMARKETING
1
Cartierjeva nova kampanja: ko mali panterji prevzamejo srce luksuza
Cartier je v najnovejši globalni praznični kampanji ponovno dokazal, da razume moč zgodbe, emocij...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
DELIMMO
1
Heinz je presenetil s kampanjo, ki je paradižnike spremenila v olimpijce
Kitajska se letos pripravlja na enega največjih športnih dogodkov v državi, National Games 2025,...
PREBERI VEČ
DELIMMO
,
MMARKETING
1
Erewhon predstavlja: »Mint Condition Smile« smoothie z okusom mete
Luxuzna kalifornijska veriga z zdravo prehrano Erewhon je 1. novembra 2025 začela ponujati povsem...
PREBERI VEČ
NALOŽI VEČ OBJAV