Skip to content
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
PODKAST
IZPOSTAVLJA
MM
O
BERE
MM
O
MM
ODNO
KOZ
MM
ETIKA
POSLUŠA
MM
O
KUHA
MM
O
UŽIVA
MM
O
BIVA
MM
O
GLEDA
MM
O
MM
ARKETING
USTVARJA
MM
O
MM
REŽENJE
DELI
MM
O
PODKAST
Ostanite na tekočem
Prijavi se
Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.
Instagram
Facebook
Tiktok
Youtube
MM
ARKETING
THE ORDINARY proti psevdoznanosti v negi kože
Ko moda postane sporočilo: Lidl Slovenija navdušil na LJFW s kolekcijo #VSEIMAM
Na letošnjem Ljubljanskem tednu mode je Lidl Slovenija dokazal, da moda ni rezervirana le za prestižne blagovne znamke, temveč je lahko tudi dostopna, vključujoča in polna pomena.
Moncler združil legendi: Al Pacino in Robert De Niro v kampanji, ki dokazuje, da je prava toplina v prijateljstvu
Italijanska luksuzna znamka Moncler je oktobra 2025 predstavila novo globalno kampanjo z naslovom Warmer Together, v kateri sta glavni zvezdi legendarna hollywoodska igralca Al Pacino in Robert De Niro.
Vse objave
KOZMMETIKA
,
MMARKETING
1
THE ORDINARY proti psevdoznanosti v negi kože
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
MMODNO
1
Ko moda postane sporočilo: Lidl Slovenija navdušil na LJFW s kolekcijo #VSEIMAM
Na letošnjem Ljubljanskem tednu mode je Lidl Slovenija dokazal, da moda ni rezervirana le...
PREBERI VEČ
MMODNO
,
MMARKETING
1
Moncler združil legendi: Al Pacino in Robert De Niro v kampanji, ki dokazuje, da je prava toplina v prijateljstvu
Italijanska luksuzna znamka Moncler je oktobra 2025 predstavila novo globalno kampanjo z naslovom Warmer...
PREBERI VEČ
IZPOSTAVLJAMMO
,
MMARKETING
1
REFY beauty: lepota ne zastara
Nova kampanja “Iconic Never Gets Old” v ospredje postavlja starejše ženske in redefinira pojem...
PREBERI VEČ
BEREMMO
,
MMARKETING
1
Senidah postala nova Niveina ambasadorka
Pred predstavitvijo novega seruma NIVEA Cellular Epigenetics so pri Beiersdorfu naznanili strateško partnerstvo s...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
IZPOSTAVLJAMMO
1
Prva marketinška agencija s pop-up kavarno: AYUM povezuje kreativnost in kavo
Kaj se zgodi, ko se kreativna agencija in kavarna odločita združiti svetove? Nastane projekt,...
PREBERI VEČ
MMARKETING
,
IZPOSTAVLJAMMO
1
Ko se srečata Bentley in Joe & The Juice: luksuz na štirih kolesih s pridihom kave
Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...
PREBERI VEČ
IZPOSTAVLJAMMO
,
MMARKETING
1
Logotip, ki je stal 10 milijonov in preživel le šest dni: zgodba o Gapovi največji napaki
Za redesign, komunikacijsko strategijo, PR in celoten marketinški aparat so porabili približno 10 milijonov...
PREBERI VEČ
NALOŽI VEČ OBJAV