Hailey Bieber: “Glazed Donut”

Hailey Bieber je v zadnjih letih postala ena najvplivnejših osebnosti v lepotni industriji, zlasti med generacijo Z.

Hailey Bieber je v zadnjih letih postala ena najvplivnejših osebnosti v lepotni industriji, zlasti med generacijo Z. S svojo naravno estetiko, podjetniškim duhom in prisotnostjo na družbenih omrežjih je preoblikovala sodobne lepotne trende in jih prav tako narekuje.

Vzpon v modni industriji

Hailey Bieber, rojena kot Hailey Rhode Baldwin, 22. novembra 1996 v Tucsonu v Arizoni, je hči igralca Stephena Baldwina in oblikovalke Kennye Deodato Baldwin. Svojo kariero je začela kot model in sodelovala z znanimi blagovnimi znamkami, kot so Guess, Ralph Lauren in Tommy Hilfiger.

Ustanovitev blagovne znamke Rhode

Junija 2022 je Hailey lansirala svojo lastno linijo za nego kože, imenovano Rhode, po njenem srednjem imenu. Blagovna znamka se osredotoča na visokokakovostne izdelke, ki negujejo kožno pregrado in zagotavljajo sijoč videz kože. Filozofija Rhode je ustvariti zbirko namenskih, visokozmogljivih osnovnih izdelkov, ki jih uporabniki uporabljajo vsakodnevno. Videz znamke pa je minimalističen. Z vsako kampanjo se tega tudi drži. Zadnji trend so bili, poleg njenih glossov za ustnice, ovitki za mobilne telefone, ki ta gloss držijo in ga lahko imamo s sabo povsod, kamor gremo. Ovitek lahko prav tako zamenjaš glede na barvo gloss, ki ga uporabljaš. Lahko bi rekli, da je s časom svojo znamko razvila izjemno celostno. 

"Glazed Donut" videz

Eden najbolj prepoznavnih lepotnih trendov, ki jih je Hailey popularizirala, je t.i. “glazed donut” videz – sijoča, rosna koža, ki spominja na glazuro krofa. Ta trend je postal viralen na platformah, kot je TikTok, in je navdihnil številne lepotne navdušence, da posnemajo njen svež in sijoč videz. »Glazed donut« pa so po njej poimenovali tudi stil nohtov, ki je prav tako podoben temu videzu.

Prisotnost na družbenih omrežjih

Hailey aktivno deli svoje lepotne rutine, modne izbire in osebne trenutke na platformah, kot sta Instagram in TikTok. Njena pristna in dostopna vsebina je pritegnila milijone sledilcev, kar ji omogoča neposreden vpliv na trende in preference generacije Z.

S kombinacijo naravne lepote, podjetniškega duha in močne prisotnosti na družbenih omrežjih je Hailey Bieber postala ključna figura v sodobni lepotni industriji, ki navdihuje mlajše generacije in postavlja nove standarde v svetu mode in lepote.

Foto: DreamsTime in Instagram (@haileybieber in @rhode)

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Njena zgodba se je začela s preprosto kremo, ki jo je izdelovala doma, a...

Začetek septembra je New York obarval v znamenju Pradine drznosti in kreativnosti. V samem...

Francoska modna hiša Louis Vuitton je po letih nianse vstopila v kategorijo ličil z...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.