Saint Laurent in kampanja, ki vsakdan spremeni v čisto fantazijo

Anthony Vaccarello, kreativni direktor Saint Laurenta, je ponovno dokazal, da zna pretresti pravila modne igre. Tokrat je ustvaril serijo vizualov z naslovom An Ordinary Day, a resnica je, da tu ni prav nič običajnega.

Anthony Vaccarello, kreativni direktor Saint Laurenta, je ponovno dokazal, da zna pretresti pravila modne igre. Tokrat je ustvaril serijo vizualov z naslovom An Ordinary Day, a resnica je, da tu ni prav nič običajnega.

Za objektivom je stal priznani fotograf Martin Parr, ki je s svojim značilnim dokumentarnim slogom ujel preplet dveh svetov: popolne običajnosti vsakdana in prefinjenega blišča Saint Laurenta. Na prvi pogled prizori delujejo skoraj banalno, piknik, tržnica, popoldanski čaj, a ko pogledate natančneje, vse dobi svojo domiselno preobrazbo.

Leopardja torbica Bea, ki je stalno razprodana, se kar naenkrat pojavi kot nakupovalna vreča na kmečki tržnici. Gostje na vrtni zabavi brez zadrege poležavajo v svojih najlepših Saint Laurent oblekah in lovijo sončne žarke. Večerna torbica minaudiere namesto v roki konča na sredini torte, toast pa se postreže z marmelado in… diamanti.

Eden od vrhuncev kampanje je tudi trenutek, ko se ananasova torta reže na mizi, čaj pa brez posebnih ceremonij prelije čez cvetlični brokat torbice Jaimie. Nič ni takšno, kot se zdi. Prav v tem je čar, Vaccarello mojstrsko razume DNK znamke: brezhiben francoski šik, podkrepljen s kančkom ironije. A vsako leto njegovo videnje Saint Laurenta znova dobi svežo dimenzijo.

Ta kampanja je igriva, duhovita in tako zelo Saint Laurent.

Če si želite ogledati vse slike in poiskati svoj kos modne provokacije, je kolekcija že na voljo na uradni spletni strani Saint Laurent.

Foto: Saint Laurent

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Marketing Mercedesa že desetletja ne temelji le na avtomobilih, temveč na občutku, ki ga...

V prazničnem decembru 2025 je prestolnica romantike in svetlobe dobila novo epsko zimsko atrakcijo....

Leto 2025 je na Spotifyju pripadlo Bad Bunnyju. Platforma je ob objavi sezonskega pregleda...

V digitalnem svetu, kjer živimo med nenehnim scrollanjem, hitrimi kliki in instant vsebinami, se...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.