Doja Cat in M·A·C s čokoladno šminko ustvarila enega najbolj viralnih trenutkov leta

Na letošnji podelitvi nagrad MTV Video Music Awards 2025 je Doja Cat poskrbela za presenečenje, ki je dobesedno obnorelo družbena omrežja. Namesto da bi šminko nanesla na ustnice, jo je kar odgriznila. A šminka, ki jo je držala v roki, ni bila običajna, bila je izdelana iz čokolade.

Na letošnji podelitvi nagrad MTV Video Music Awards 2025 je Doja Cat poskrbela za presenečenje, ki je dobesedno obnorelo družbena omrežja. Namesto da bi šminko nanesla na ustnice, jo je kar odgriznila. A šminka, ki jo je držala v roki, ni bila običajna, bila je izdelana iz čokolade.

Za to sladko mojstrovino je poskrbel svetovno znani slaščičarski umetnik Amaury Guichon, ki je znan po svojih hiperrealističnih čokoladnih kreacijah. V sodelovanju z znamko M·A·C je ustvaril šminko, ki je bila do potankosti enaka originalu, vključno z vtisnjenim logotipom na vrhu in z originalno embalažo. Na prvi pogled ni bilo mogoče ločiti, ali gre za ličilo ali za sladico, zato je bil trenutek, ko jo je Doja Cat pred kamerami odgriznila, še toliko bolj šokanten. Za superzvezdnico pa so zdaj prilagodili celotno spleto stran, odsek lahko vidite tukaj.

Gre za del nove kampanje znamke M·A·C, ki je pevko in umetnico razglasila za svojo globalno ambasadorko. Kampanja poudarja svobodo izražanja, drznost in kreativnost, kar Doja Cat uteleša s svojim edinstvenim slogom in umetniško vizijo.

Prava šminka, ki jo je nosila na dogodku, je bila M·A·Cximal Silky Matte Lipstick v odtenku »Lady Danger«. Gre za eno najbolj prepoznavnih rdečih šmink znamke, ki se v spletnih trgovinah v ZDA prodaja po ceni 25 dolarjev. Medtem ko čokoladna verzija ni naprodaj, je prav ta viralni trenutek povzdignil zanimanje za izdelek in poskrbel, da je “Lady Danger” ponovno v središču pozornosti.

Fiktivna dražba

Kot del marketinške kampanje so šminko »prodajali« za 926,25 ameriških dolarjev. Cena je takšna samo zaradi datuma izida njenega novega albuma, z ameriškim zapisom datuma je ta 9/26/25 oz. 26. september 2025.

Razburkana družbena omrežja

Reakcije na družbenih omrežjih so bile burne. Nekateri so bili sprva prepričani, da je pevka res ugriznila v pravo šminko, kar je ustvarilo še večji učinek presenečenja. Številni so idejo označili kot genialen preplet umetnosti, slaščičarstva in mode, ki dokazuje, kako daleč lahko seže kreativna marketinška domišljija. Kritiki pa opozarjajo, da se kampanja sprehaja po tanki meji med umetniškim performansom in zavajajočo reklamo, a prav ta izzivalnost je M·A·C-ova posebnost že desetletja.

Doja Cat in M·A·C sta s čokoladno šminko uspela ustvariti trenutek, ki je združil glasbo, modo in kulinariko v en sam spektakel. In čeprav je bila čokoladna šminka enkratna kreacija, bo njen učinek, tako kot šminka »Lady Danger«, zagotovo še dolgo ostal v središču pozornosti.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Cartier je v najnovejši globalni praznični kampanji ponovno dokazal, da razume moč zgodbe, emocij...

Hotel Boka, skrit dragulj tik ob smaragdni Soči, pod mogočnim slapom Boka, predstavlja svojo...

Dr. Katarina Vujkovac je plastična, estetska in rekonstruktivna kirurginja, znana po izjemni natančnosti in...

Jacquemus je znova dokazal, da moda ni le estetika, ampak tudi zgodba, čustvo in...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.