Modna zgodba se iz Milana seli v Pariz

Medtem, ko Milano že diha s spomini in zaključki, pariška modna scena odpira nov krog, poln pričakovanj, imen in sprememb.

Medtem, ko Milano že diha s spomini in zaključki, pariška modna scena odpira nov krog, poln pričakovanj, imen in sprememb. Od 23. Do 28. septembra smo z močnimi vtisi, presežki in tudi nežnimi pokloni preteklosti v italijanski prestolnici mode spremljali dogajanje. Kdo je sodil med najmočnejše?

Giorgio Armani je predstavil ganljiv, skoraj ceremonijalen zaključni šov, v spomin na njegovo dolgoletno kariero in vpliv. Show je potekal v Pinacoteca di Brera, v soseski, kjer je Armani živel, modelom so dodelili nežne valovite kreacije v morskih tonih, gostje so nosili črno, nekateri celo majice z njegovim portretom. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Giorgio Armani (@giorgioarmani)

Versace se je po novem pod vodstvom Daria Vitalea vrnil v središče pozornosti z drzno, seksi kolekcijo, ki je črpala iz zgodnjih kod hiše, metali v kolekciji so vroče barve, kovinski elementi so bili kontrast med aktualnimi trendi in eleganco. 

Dolce & Gabbana so imeli pravo modno diverzijo, njihov “PJ Obsession” šov je prinesel luksuzne pižame kot večerne obleke, pajkaste materiale, okraske, kombinacije udobja in ekstravagance. V show so vključili presenetljiv cameo: Meryl Streep in Stanley Tucci kot lika iz The Devil Wears Prada, saj se trenutno snema drugi del legendarnega filma.

Eden od bolj konceptualnih trenutkov je bil Gucci, ki je predstavil svojo kolekcijo ne kot običajen modni šov, ampak kot filmsko izkušnjo. Demna je sodeloval z režiserjem Spikom Jonzom obiskovalci so doživeli modno predstavo, ki je presegla pasarelo in postala zgodba sama po sebi. 

Še en izstopajoč dogodek je bil Sunnei, ki je združil modni šov z live aukcijo, kjer so udeleženci z “modnimi dolarji” ponujali za skrivne pakete.

Poleg tega so se na ulicah Milana vrstili vplivni “street style” momenti, tkanine so bile raznovrstne, od naravnih tekstur do futurističnih sijajev, v ospredje pa so prišle tudi subtilne inovacije v krojih in obdelavah. 

Začetek Pariške modne sezone 2025 / pomlad 2026: napetost med tradicijo in preobrazbo

Pariški teden mode (Women’s Ready-to-Wear, SS 2026) poteka od 29. septembra do 7. oktobra 2025

Ta sezona je ena od najbolj “premikajočih” v smislu kreativnih menjav. Več hiš predstavlja nove kreativne direktorje, in njihovi prvi šovi so že visoko na lestvici pričakovanj. 

Jonathan Anderson je 1. oktobra izjemno odmevno predstavil svojo prvo kolekcijo za Dior Womenswear. To je bil velik moment, saj od letos že deluje v Diorjevem moškem segmentu. 

Pierpaolo Piccioli je nastopil prvič na čelu Balenciage z razkritjem kolekcije 4. oktobra. Po razhodu z Valentinom se pričakuje preplet njegove poetike z grafičnostjo Balenciage. 

Matthieu Blazy je imel 6. oktobra imel svoj šov za Chanel, njegova prva uradna kolekcija za to hišo. Postregel je z večno eleganco in jo kombiniral s trentovskimi silhuetami.

Mugler (Miguel Castro Freitas), Loewe (Jack McCollough & Lazaro Hernandez), in Jean Paul Gaultier (Duran Lantink) pa uvajajo nove smernice v svojih šovih. 

Projektne in “off-calendar” premike zaznamujejo tudi vstopi novih imen, Ganni uradno vstopa v pariški razpored; prav tako se vračajo blagovne znamke, ki so bile odsotne.

Izstopajoči šovi in vizualni momenti

V letošnji modni sezoni gre za krepitev identitet hiš, resetiranje estetike in iskanje ravnotežja med dediščino in prihodnostjo. Prihaja val “prvih šovov” za več velikih imen, novi kreativni koraki in preobrazbe, ki lahko krojijo smer sveta mode.

Prihodnji dnevi bodo pokazali, ali lahko ti novi direktorski zamiki ohranijo naklonjenost publike in trga, ali pa se bodo zaleteli v nostalgijo s preveliko pritiska inpričakovanj.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

V svetu, kjer luksuz pogosto pomeni status, pa ne vedno tudi trajnost, je v...

Nova kampanja “Iconic Never Gets Old” v ospredje postavlja starejše ženske in redefinira pojem...

Ko je lansiral Free Game, spletno platformo, ki korak za korakom razkriva proces gradnje...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.