Virgil Abloh: “Free Game”: mentorstvo, ki je dostopno vsakomur

Ko je lansiral Free Game, spletno platformo, ki korak za korakom razkriva proces gradnje modne znamke, je dokazal, da njegovo poslanstvo presega oblikovanje oblačil, po njegovih besedah je šlo za demokratizacijo znanja.

Virgil Abloh je bil eden tistih ustvarjalcev, ki niso le premikali mej mode, ampak so jih povsem izbrisali. Leta 2013 je ustanovil znamko, ki je danes vsem dobro poznana, Off-White. Nekaj mesecev pred svojo smrtjo leta 2021, pa je njegovo znamko pod okrilje vzela modna hiša Louis Vuitton, pri kateri je od leta 2018 deloval kot kreativni direktor. Ko je lansiral Free Game, spletno platformo, ki korak za korakom razkriva proces gradnje modne znamke, je dokazal, da njegovo poslanstvo presega oblikovanje oblačil, po njegovih besedah je šlo za demokratizacijo znanja.

Na spletni strani Free Game je Abloh zbral vse, kar bi si želel vedeti vsak mladi oblikovalec: od osnov, kot so poimenovanje znamke, pridobivanje blagovne znamke (trademark) in uporaba Adobe Creative Suite, pa do konkretnih korakov, kot sta izdelava sitotiska in iskanje praznih kosov oblačil, s katerimi lahko začetnik začne svojo produkcijo.

Toda Free Game ne ostane le pri tehničnih korakih. Platforma vodi uporabnika naprej, k ustvarjanju lookbooka, gradnji spletne strani, postavitvi Shopify trgovine in razumevanju osnov marketinga ter predstavitve izdelkov. Gre za popoln vodič, ki združuje ustvarjalni proces in podjetniško znanje v enem, brez elitizma, brez skrivnosti.

Abloh je projekt opisal kot mentorski program v digitalni obliki, namenjen vsem, ki želijo razumeti, kako iz ideje ustvariti blagovno znamko. S tem je uresničil svojo vizijo “mentorship at scale, priložnost za množično mentorstvo, ki je dostopno ne glede na izobrazbo, finančno stanje ali družbeno ozadje.

Pobudo podpira tudi njegov “Post-Modern Scholarship Fund”, ustanovljen za podporo temnopoltim in podreprezentiranim ustvarjalcem, ki želijo vstopiti v modno industrijo. Free Game je tako postal nadaljevanje njegove filozofije, da moda ni zaprta skupnost, temveč prostor, kamor mora imeti vsakdo priložnost vstopiti.

Virgil Abloh je s Free Game za sabo zapustil manifest dostopnosti in priložnosti, ki mlade spodbuja, da svoje ideje spremenijo v resničnost. Njegova zapuščina živi v vsakem, ki s pomočjo teh znanj pogumno začne svojo ustvarjalno pot.

Najbolj brano

V nedeljo, le dan pred začetkom novega šolskega leta, je Arboretum Volčji Potok napolnil...

V sodobnem marketingu logotip ni več zgolj znak prepoznavnosti na etiketi. Postal je del...

Najprej je bila pod vpašanjem kariera Sydney Sweeney zaradi oglasa za Amecian Eagle, zdaj...

Loewe, dolgoletna španska luksuzna modna hiša, ki jo je do leta 2025 soustvarjal kreativni...

Sorodne objave

Nova kampanja “Iconic Never Gets Old” v ospredje postavlja starejše ženske in redefinira pojem...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

S kom sodelujeta? Kako se lotita ustvarjanja vsebin? Kaj za njiju pomeni to delo?...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.