PUMA v Los Angelesu odprla prostor, kjer se ideje gibljejo hitreje
V središču West Hollywooda je športna znamka PUMA odprla svoj novi PUMA Studio, dvonadstropni kreativni in inovacijski hub, ki meri približno 1.860 kvadratnih metrov in je namenjen temu, da zaposleni razmišljajo, ustvarjajo in sodelujejo na način, ki je bližje sodobni kulturi Los Angelesa.
V središču West Hollywooda je športna znamka PUMA odprla svoj novi PUMA Studio, dvonadstropni kreativni in inovacijski hub, ki meri približno 1.860 kvadratnih metrov in je namenjen temu, da zaposleni razmišljajo, ustvarjajo in sodelujejo na način, ki je bližje sodobni kulturi Los Angelesa.
Odločitev, da svojo novo ameriško bazo umestijo prav v Hollywood, ni naključna. PUMA želi s tem studiem okrepiti povezavo med oblikovanjem, produktnim razvojem, marketingom in svetom zabavne industrije. Znamka poudarja, da želi delovati v neposredni bližini “najboljših kreativnih talentov v enem izmed najbolj ustvarjalnih mest na svetu”, zato prostor ni zamišljen kot klasična pisarna, temveč kot odprta platforma za ideje, sodelovanja in kampanje, namenjene ameriškemu trgu.
“Z lansiranjem PUMA Studia želimo biti bližje kulturi, ki navdihuje naše kupce. Los Angeles je naravni dom za ustvarjalnost, inovacijo in izraz,” so zapisali pri PUMI ob odprtju.
Kreativni zrak v West Hollywoodu
PUMA Studio, ki je svoja vrata odprl jeseni 2025, je postavljen v srce West Hollywooda, četrti, kjer se srečujejo umetnost, glasba, moda in tehnologija. Notranjost studia združuje industrijski minimalizem in toplino bivalnih prostorov. Mehke, temne površine, kovinske mizice z refleksijo svetlobe in ikonični logotip pume v osvetljeni liniji ustvarjajo občutek zasebnega “creative loungea”, v katerem se ideje lahko razvijajo brez meja.
A estetika je le del zgodbe. PUMA je studio zasnovala kot “creative and innovation space”, kar pomeni, da v njem potekajo razvojne delavnice, oblikovalski sestanki in snovanje kampanj za ameriški trg. Prostori so prilagojeni delu v manjših skupinah, z osredotočenostjo na odprt pretok idej med oddelki za oblikovanje, marketing in partnerstva.
Od ideje do kampanje v enem prostoru
Uradno je PUMA Studio odprla z jasnim ciljem: da bi ameriški trg razumeli bolj od blizu. Znamka želi povezati razvoj produktov, oblikovanje kolekcij in komunikacijo v en sam ekosistem, od ideje do izvedbe kampanje. Zato je studio strateški korak v širšem okviru rasti podjetja v Združenih državah, ki ga PUMA opredeljuje kot enega svojih ključnih prioritet.
Poleg oblikovalskih ekip in marketinga bo studio služil tudi kot prostor za sodelovanje z vplivneži, športniki in ustvarjalci, ki prihajajo iz sveta glasbe, filma in digitalne kulture. Los Angeles ponuja prav to, neposreden stik z ljudmi, ki definirajo sodobni “sport-style” način življenja.
Dobro počutje kot del produktivnosti
PUMA poudarja, da želi svojim zaposlenim omogočiti, da so »kreativno svobodni«. Studio zato vključuje številne elemente, namenjene dobremu počutju in ravnotežju med delom in življenjem. Zaposleni imajo dostop do telovadnice, zdrave prehrane in fleksibilnega, hibridnega urnika.
Ta filozofija je skladna z globalno kulturo PUME, ki spodbuja inovativnost znotraj sproščenega, odprtega okolja. Cilj ni zgolj ustvarjati produkte, temveč tudi okolje, ki spodbuja radovednost, eksperimentiranje in skupinsko energijo.
Novi obraz PUME v ZDA
PUMA Studio dopolnjuje obstoječe razvojne centre podjetja, kot je tisti v Somervilleu v Massachusettsu. Vendar se Los Angeles od drugih lokacij razlikuje po svoji kreativni naravi, gre za most med športom, modo in pop-kulturo.
Znamka, ki v zadnjih letih uspešno krmari med “performance” in “lifestyle” svetom, se z novim studiem pozicionira kot ena redkih športnih hiš, ki razume pomen kulture pri oblikovanju tržnih zgodb.
Čeprav PUMA ostaja zvesta svojim športnim koreninam, je jasno, da prihodnost vidi v sodelovanju z generacijo ustvarjalcev, ki ne ločujejo med delom in življenjem, med športom in stilom.