Erewhon predstavlja: »Mint Condition Smile« smoothie z okusom mete

Luxuzna kalifornijska veriga z zdravo prehrano Erewhon je 1. novembra 2025 začela ponujati povsem nenavaden smoothie z izrazitim okusom mete pod imenom Mint Condition Smile Smoothie. Pogledali smo, kaj vsebuje, zakaj je tako poseben in kako ga sprejemajo kupci.

Kaj ta smoothie loči od ostalih?

Smoothie Mint Condition Smile je rezultat sodelovanja med Erewhon in oralno-wellness znamko Boka, specializirano za zobne paste. Znamka Boka je želela izkusiti občutek svežega ščetkanja zob in ga prenesti v pijačo, zato nastane smoothie, ki je “na namig” podoben občutku po uporabi metine paste. 

Glavne sestavine vključujejo organske sestavine, kot so citrusni zeleni čaj (citrus green tea), kokosovo mleko, sveža metica (mint), mango, banana, klorofil, modra spirulina, kakavovi koščki in ksilitol. Na spletni strani Erewhon je smoothie naveden z opisom: »Blends citrus green tea with coconut milk, fresh mint, mango and banana, enhanced by chlorophyll, blue spirulina…«

Cena je 11 ameriških dolarjev za približno 12 oz (približno 350 ml) različico. V času lansiranja je bila pijača za člane programa Erewhon brezplačna v prvih dveh tednih v novembru. Tudi vizualno izstopa, smoothie je zeleno-metne barve, z belo črto kokosove kreme na vrhu, dodanimi lističi mete in kakavovimi koščki za teksturo. 

Zakaj tak koncept?

Erewhon že slovi po inovativnih partnerskih izdajah svojih smoothiejev, v katerih sodelujejo blagovne znamke in celo znane osebe. S tem konceptom pa želijo izstopiti in ponuditi potrošniku nekaj nenavadnega iz “preprostega smoothija” narediti izkušnjo. 

Boka pojasnjuje, da je bila ideja ujeti “čisti, sveži občutek” po čiščenju zob z njihovo Ela Mint zobno pasto in ga transformirati v napitek, ki ga lahko občutiš in, kar je bolj pomembno, v njem tudi uživaš. 

Reakcije so raznolike. Družbeni mediji kažejo navdušenje nad konceptom (“moram poskusiti”, “kaj je to zame”) in fotografije pijače so se hitro razširile. Nekateri pa so rekli, da je ideja metine paste kot smoothie malce “čudna” in da so skeptični. 

Ena od komentatork je zapisala, da je bila sprva zelo nervozna: “While mint is definitely present… the first sip gives typical smoothie vibes – citrus and mango and coconut reign supreme, and the mint comes in as a refreshing pop of flavor.” 

Smoothie je na voljo v vseh lokacijah Erewhon v Kaliforniji v novembru 2025.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

Kim Kardashian zna poskrbeti, da SKIMS nikoli ne deluje kot “še ena modna znamka”....

“Turbo” je nekdaj pomenilo moč, kvaliteto, nekaj, kar dela brez premora. Danes je razvoj...

Simon Porte Jacquemus je še enkrat dokazal, da zna modo preplesti z osebnimi čustvi....

Znamka Loewe, in posebej njeni parfumi Loewe Perfumes, je z novo serijo pop-up aktivacij...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.