Jacquemusova nostalgična kampanja za torbico Le Valérie: poklon materam in spominom

Jacquemus je znova dokazal, da moda ni le estetika, ampak tudi zgodba, čustvo in spomin. Njegova nova torbica Le Valérie, poimenovana po oblikovalčevi pokojni materi Valérie, je postala osrednji kos kolekcije Le Paysan za pomlad 2026. Z njo je nastala še ena izjemno intimna kampanja, ki je v modnem svetu dvignila valove nostalgije in čustev.

Jacquemus je znova dokazal, da moda ni le estetika, ampak tudi zgodba, čustvo in spomin. Njegova nova torbica Le Valérie, poimenovana po oblikovalčevi pokojni materi Valérie, je postala osrednji kos kolekcije Le Paysan za pomlad 2026. Z njo je nastala še ena izjemno intimna kampanja, ki je v modnem svetu dvignila valove nostalgije in čustev.

Torbica kot spominska kapsula

Le Valérie, o Kateri smo že pisali, je poklon Simonovi materi in hkrati naravna razširitev tem, ki jih Jacquemus raziskuje zadnjih nekaj let: otroštvo, podeželje, korenine, spomini. Torbica, ki združuje prefinjen minimalizem in retro eleganco 1930-ih, je zasnovana v dveh velikostih klasični Le Valérie in manjši Le Petit Valérie.

Zaobljene, a strukturirane linije, prepoznaven kovinski obroč za zapiranje in materiali, kot sta telečja in jagnječja koža, torbici dajejo prepoznavno Jacquemus estetiko. Modeli so na voljo v več barvnih različicah, ki se povezujejo z motivi francoskega podeželja, kjer je oblikovalec odraščal.

Posebnost so tudi ročno izdelani usnjeni obeski v obliki sadja in zelenjave, limone, jagode, korenje … Ti dodatki niso le igrivi, ampak simbolizirajo družinsko ozadje Jacquemusovega otroštva, povezano s tržnicami in kmetijstvom.

Kampanja, ki jo vidimo skozi oči otroka

V kampanji, ki spremlja lansiranje torbice, nastopa francosko-kanadska igralka Charlotte Le Bon. Vizualna pripoved je zasnovana na ideji, da gledalec spremlja “male trenutke”, kot jih vidi otrok, ki opazuje svojo mamo.

Videi prikazujejo vsakdanjo, neolepšano realnost: ličenje, hitenje po stanovanju, nerodne, resnične momente, ko se pas torbice zatakne za kljuko. Kamera je pogosto postavljena nizko, kot da gledamo iz perspektive majhnega otroka, ki občuduje mater v vseh njenih spontanih trenutkih. Prizori ustvarjajo toplino, intimo in občutek domačnosti, ki v luksuznih modnih kampanjah ni ravno običajen.

Čustveni odziv javnosti

Kampanja je hitro postala viralna. Na družbenih omrežjih so se začeli pojavljati komentarji ljudi, ki jih je oglas ganil do solz. Mnogo uporabnikov je delilo svoje spomine na mame, izgubljene ali še vedno prisotne, in v torbici prepoznalo simbol čustvene povezanosti. Le redko se zgodi, da luksuzna modna kampanja sproži tak val iskrenih osebnih zgodb. A Jacquemus je svojo dediščino in bolečino ponovno pretvoril v nekaj univerzalnega.

Znamka, ki ostaja osebna

Simon Porte Jacquemus ostaja eden redkih oblikovalcev, ki svoje življenje brez olepševanja vključuje v svoje kolekcije. “Mislim, da sem zaradi moje mame ohranil tisti otroški, široko odprt pogled,” je dejal ob predstavitvi torbice. Pri Le Valérie je ta misel še posebej očitna.

Torbica in kampanja skupaj pripovedujeta zgodbo o materinski ljubezni, izgubi, nežnosti in spominih. Jacquemus je znova dokazal, da luksuz ni le v ceni ali prestižu – ampak tudi v iskrenosti.

Najbolj brano

V času, ko številne blagovne znamke tekmujejo s poplavami vsebin, IKEA ostaja ena redkih,...

Ko je Paris rasla v javnosti, je bil njen lik pogosto predstavljen kot družabnica,...

V zadnjih letih se modni svet vse pogosteje obrača k znanim obrazom, ne več...

Kaj imajo skupnega britanski proizvajalec najprestižnejših avtomobilov in danska kavna veriga, znana po svoji...

Sorodne objave

V današnji epizodi smo z izjemno močno žensko Klaro Čampa spregovorili o tem, kaj...

Kitajska se letos pripravlja na enega največjih športnih dogodkov v državi, National Games 2025,...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.