Zgodba o najhitreje rastoči ameriški slaščičarski verigi

Crumbl Cookies: Od viralne senzacije do pravnih sporov

Od skromnih začetkov v Loganu, Zvezni državi Utah, do več kot 1.000 prodajaln po ZDA in Kanadi. Crumbl Cookies je v manj kot desetletju postal eden najbolj prepoznavnih imen v svetu slaščic.

Od skromnih začetkov v Loganu, Zvezni državi Utah, do več kot 1.000 prodajaln po ZDA in Kanadi. Crumbl Cookies je v manj kot desetletju postal eden najbolj prepoznavnih imen v svetu slaščic. A za blestečo rožnato embalažo in sladkimi okusi se skriva zgodba o izjemnem marketinškem uspehu, kontroverznih poslovnih praksah in vprašanju trajnosti takšnega poslovnega modela.

Ustanovitelja brez pekovskega znanja

Crumbl sta leta 2017 ustanovila bratranca Jason McGowan in Sawyer Hemsley, oba brez predhodnih izkušenj v pekarstvu. Njuna prednost je bila v poznavanju tehnologije in marketinga, kar sta izkoristila za hitro širitev franšizne verige. Namesto klasičnega menija sta uvedla tedensko rotacijo okusov, kar je ustvarilo občutek ekskluzivnosti in nujnosti med potrošniki.

Moč družbenih omrežij

Ključ do uspeha Crumbl je bila agresivna prisotnost na družbenih omrežjih, zlasti na TikToku, kjer ima blagovna znamka več kot 9,6 milijona sledilcev. Vsak teden objavljajo videe z novimi okusi, ki jih spremljajo vplivneži in oboževalci, kar ustvarja neprekinjen tok vsebin in povečuje prepoznavnost blagovne znamke. Sodelujejo tudi z imeni, kot je Kylie Jenner, ki je pri njih ena od mnogih ustvarila svoj okus piškota.

Okusi, ki delijo mnenja

Kljub priljubljenosti pa so mnenja o kakovosti piškotov deljena. Nekateri kritiki, vključno z Washington Postom, so piškote označili za “preveč sladke” in “premalo pečene”. Okusi, kot so bombažna sladkorna pena ali karamelna pokovka, so pogosto deležni kritik zaradi pretirane sladkosti in nenavadnih kombinacij.

Pravne težave in kontroverzna dejanja

Crumbl se ni izognil pravnim težavam. Leta 2022 so bili nekateri franšizni obrati kaznovani zaradi kršitev zakonodaje o otroškem delu, saj so zaposlovali mladoletnike preko dovoljenih ur in jim omogočali delo z nevarnimi stroji. Poleg tega je podjetje vložilo tožbe proti konkurentom, kot sta Dirty Dough in Crave Cookies, zaradi domnevnega kopiranja embalaže in poslovnega modela. A sta tožbo izgubila, saj po mnenju mnogih, prodajajo piškote. Eden od komentarjev uporabnika Instagrama je bil: »To je tako, kot da bi se med sabo tožile picerije, ker vsi pečejo pice.«

Vprašanje trajnosti poslovnega modela

Kljub hitri rasti se pojavljajo vprašanja o trajnosti poslovnega modela Crumbl. Zanašanje na viralnost in nenehno spreminjanje ponudbe lahko dolgoročno vodi v utrujenost potrošnikov. Poleg tega so se pojavile kritike glede kakovosti izdelkov in njihove cene, saj nekateri menijo, da piškoti ne upravičujejo svoje cene.

Crumbl Cookies predstavlja primer, kako lahko inovativni marketinški pristopi in izkoriščanje družbenih omrežij pripeljejo do izjemnega poslovnega uspeha. Vendar pa ta uspeh spremljajo tudi izzivi, kot so pravne težave, vprašanja kakovosti izdelkov in trajnosti poslovnega modela. Ostaja vprašanje, ali bo Crumbl uspel ohraniti svojo priljubljenost in rast tudi v prihodnosti.

Foto: CrumblCookies

Najbolj brano

Ob štirih zjutraj večina sveta še spi. Zunaj je tišina, telefon ne zvoni, elektronska...

Brunch kultura v Sloveniji zadnja leta cveti, vedno več lokalov svoje dopoldanske menije posveča...

V čarobnem ambientu Kavalovega vrta Lili Novy se je odvil prvi dogodek lifestyle medija...

Noma, ikonična restavracija v Kopenhagnu na Danskem, ki je večkrat osvojila naziv najboljše restavracije...

Sorodne objave

Ko pomislite na Christiana Louboutina, si verjetno zamišljate glamurozne rdeče podplate. A zdaj njegov...

Patricia Savič je mlada ustvarjalka, ki je oblikovala prostor, kjer samozavest oživi. Salon Patrisha,...

Sonce, brunch in razlog za slavje. V restavraciji Cubo v Ljubljani sta DNA WHITENING...

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.