Hermès v New Yorku: Vstopite v eleganten svet “Mystery at the Groom’s”

Ko so obiskovalci 19. junija stopili skozi vrata Pier 36 v Lower Manhattan, jih je preplavil občutek, da so vstopili v skrivnostno francosko posestvo, kjer zgodba še ni zaživela, ampak je živela prav tu. Hermès je razkril svoje novo interaktivno doživetje, imenovano “Mystery at the Groom’s”, po uspehu, ki se je začel konec leta 2023 v Šanghaju. Tokrat je serija razgibana med 18. in 29. junijem, ko so se obiskovalci lahko vsak dan podali po sledeh izginulih Hermèsovih konjev, brezplačno in brez rezervacij (walk-in, po načelu “first come, first served”) .

Udeleženci in vzdušje

Kljub vročemu poletnemu dnevu smo v preddverju opazili obiskovalce vseh starosti, od modnih navdušencev, družin, parov, do vplivnežev s kamero v roki. Obiskovalci so si na vhodu vzeli Hermèsovo napravo, nekakšen digitalni pripomoček, s katerim so prejeli namige o skrivnosti.

Tudi novinarji, kreativci in modna elita čikajo v vrsti. Nekateri so fotografirali detajle starih kočij, drugi so že iskali prvi skriti konjski kamenček, vse skupaj je dajalo občutek ekskluzivne avanture, skoraj igranega laboratorija modre krvi.

Kako je potekala skrivnostna avantura

Hermès vas s pomočjo “detekcijske naprave” usmerja med premišljeno oblikovanimi sobami, ki odsevajo tradicijo in veščino modne hiše. Vsaka soba predstavlja prizorišče: nekoč stajniški del posestva, okrašene predel za oblačila, pa tudi kabinet z drobnimi sledmi, od Hermèsove torbice, ki namiguje na skrivni predal, do stampila, ki nenadoma sproži nov namig.

Kako se igra torej odvija?

  1. Registracija in oprema: prejmete napravo + zadebeljeno zavezo, da ste detektiv.
  2. Interakcija s sobami: iščete konje skrite v Hermèsovih predmetih.
  3. Reševanje ugank: digitalni namigi navajajo na kodo, barve in zaključni signal v zadnji sobi.
  4. Rešitev: uspešni detektivi prejmejo simbolični “darilni žetoni” – manjši Hermèsov spominek .

Kot je opisala ena od obiskovalk v The Cut:

»Čeprav nisem našla konja v vsaki sobi, sem bila res vesela, proces je bil tisti, v katerem sem najbolj uživala.«

Zakaj to ni le "dogodek", ampak zgodba z dušo

Hermès s tem ni hotel prodajati svojih torbic, tu ni prostora za neposredno promocijo ali nakupne police. Namesto tega so ustvarili doživetje, ki slavi rokodelsko tradicijo (equine heritage), prepleteno z radovednostjo in igro. Gostom omogočajo, da z otroško navdušenostjo raziskujejo premišljeno zasnovane sobe, kjer vsak predmet pripoveduje del zgodbe in vabi k interakciji.

Cilj? Postaviti Hermèsovo identiteto v drugačno svetlobo, skozi raziskovanje, igro in čutnost. Luksuz se tukaj pokaže skozi detajle, veščine in prefinjeno speljano pustolovščino.

Poglobljena izkušnja, ki izstopa

Hermès je s tem interaktivnim dogajanjem dokazal, da lahko luksuz preseže materialno obliko. Z igro, estetsko dovršenostjo in subtilnim poudarkom na dediščini – ne vsiljuje produktov, ampak vabi k raziskovanju identitete in vrednot znamke.

Če imate priložnost, se sprehodite tja: kadar luksuz postane igra, dobi globlji pomen.

Foto: DreamsTime

Najbolj brano

Anthony Vaccarello, kreativni direktor Saint Laurenta, je ponovno dokazal, da zna pretresti pravila modne...

Predstavljajte si, da se peljete skozi neskončna polja krav. Vse so bele, črne ali...

Jane Grčev je nadobudni ljubljanski frizer, ki se je v slovensko prestolnico preselil iz...

Patricia Savič je mlada ustvarjalka, ki je oblikovala prostor, kjer samozavest oživi. Salon Patrisha,...

Sorodne objave

Če je kaj, kar Hailey Bieber obvlada, je to občutek za trenutek. Rhode, njena...

Kubanska vročina in evropska glasbena eleganca bosta letos poleti združeni na istem odru. Mednarodna...

Na oder 73. Ljubljana Festivala prihaja eden največjih mojstrov flamenko kitare – Vicente Amigo....

Ostanite na tekočem

Prijavite se na naša e-obvestila in bodite obveščeni o novostih.